Przetargi.pl
Przebudowa obiektu mostowego przy drodze powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło, w msc. Wróblewo

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2012-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu mostowego przy drodze powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło, w msc. Wróblewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu mostowego przy drodze powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło, w msc. Wróblewo. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Remontowany most zlokalizowany jest w ciągu drogi powiatowej 2224 G (klasa drogi L) w miejscowości Wróblewo nad rzeką Motławą. Jest to most żelbetowy, płytowy, jednoprzęsłowy ze wspornikami o rozpiętości 5,65 m. Płyta ustroju niosącego monolityczna o przekroju pełnym i szerokości 6,90 m. Grubość płyty 0,5 m stała na całej długości mostu. Podpory żelbetowe słupowe 40 x 40 cm. Balustrady o słupkach betonowych z pochwytem i przeciągami z rurek stalowych. Długość całkowita obiektu mostowego 25,27 m, szerokość całkowita 7,48 m. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych metodą połówkową, z zachowaniem wahadłowego, publicznego ruchu samochodowego na obiekcie. Zakres robót obejmuje: - naprawę uszkodzonych elementów płyty pomostu; - wykonanie kapy chodnikowej; - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; - wykonanie nawierzchni asfaltowej na moście i dojazdach; - naprawa elementów podpór i spodu konstrukcji; - wykonanie ochrony antykorozyjnej powierzchni betonowych; - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni mostu; - wykonanie umocnień pod mostem. W czasie wykonywania robót rozbiórkowych i remontowych należy zabezpieczyć rzekę przed możliwością przedostawania się do niej elementów pochodzących z rozbiórki oraz wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i elementów mogących przedostać się do rzeki w czasie wykonywanego remontu. Do wykonania remontu spodu konstrukcji i elementów podpór słupowych należy użyć rusztowań podwieszanych lub środków pływających. Nie przewiduje się wykonania rusztowań w nurcie rzeki. Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać zgodę od wszystkich właścicieli działek, na których przewidziane jest wykonywanie robót. Wykaz działek znajduje się w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do Zarządu Zlewni Żuław i Rzek Przymorza Wschodniego. Wszelkie prace muszą być wykonywane w sposób zapewniający, iż wody cieku naturalnego nie zostaną zanieczyszczone. Dotyczy to szczególnie pracy sprzętu zmechanizowanego. W trakcie wykonywania prac należy wykonać ponownie profil podłużny Motławy. W przypadku stwierdzenia zamulenia, należy wykonać roboty odmuleniowe. Po zakończeniu prac należy oczyścić koryto rzeki w obrębie mostu. Rzędne mostu należy dowiązać do państwowej sieci punktów wysokościowych w poziomie odniesienia Kronsztad. Szczegółowy projekt technologii i organizacji robót winien być przygotowany przez Wykonawcę w oparciu o założenia i warunki podane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ). Przed wykonaniem zewnętrznych warstw zabezpieczenia powierzchniowego wszystkich elementów obiektu należy uzgodnić z Inwestorem kolorystykę obiektu. UWAGA- w przypadku natrafienia w czasie robót na nie zinwentaryzowane urządzenia obce należy bezwzględnie przerwać roboty, wezwać Inspektora Nadzoru, Projektanta i właściciela urządzenia w celu uzgodnienia dalszego toku postępowania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania wizji lokalnej obiektu oraz dołączenia do złożonej oferty oświadczenia o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej (zał. nr 9 do SIWZ) wraz z przedmiarem (zał. nr 11 do SIWZ) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 8 do SIWZ). 5. Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 20 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną, o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 15 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 6.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 5 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 7.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 9. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 16.07.2012 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach