Przetargi.pl
„Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”

Gmina Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-312 Rutki-Kossaki, ul. 11 Listopada 7
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862763161 , fax. 862763160
  • Data zamieszczenia: 2022-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rutki
    ul. 11 Listopada 7
    18-312 Rutki-Kossaki, woj. podlaskie
    tel. 862763161, fax. 862763160
    REGON: 450670284
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”. W ramach zadania należy zrealizować w formule projektuj i buduj:a) przebudowę budynku hali sportowej, w tym:- przebudowę istniejącej strefy wejściowej do hali sportowej polegającą na zmianie geometrii i lokalizacji rampy dla osób niepełnosprawnych;- budowę zadaszenia nad istniejącym ciągiem pieszym prowadzącym do łącznika hali;- budowę elementów infrastruktury technicznej i niezbędnego uzbrojenia;- roboty budowlane polegające na wykonaniu wejścia do istniejącego łącznika hali sportowej;- przebudowę budynku hali sportowej, w tym: termomodernizację elewacji; wymianę stolarki okiennej; wymianę orynnowania i rur spustowych; aranżację wnętrza sali gimnastycznej; przebudowę istniejących węzłów sanitarnych szatni z umywalniami; wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i instalacji elektrycznej w hali sportowej i w węzłach sanitarnych; wydzielenia pomieszczenia z części antresoli (balkonu) hali sportowej poprzez szklaną zabudową w profilach aluminiowych;b) przebudowę boiska nr 1, w tym:- przebudowę boiska uwzględniającą poszerzenie płyty boiska do wymiarów min 95 m x 55 m z wymianą istniejącej naturalnej nawierzchni z trawy na trawę syntetyczną 50-60mm (atest FIFA - trawa europejska); - rozbiórkę części istniejącej bieżni, budowę bieżni o nawierzchni tartanowej na odcinku poszerzenia płyty boiska, wymianę nawierzchni na pozostałym odcinku bieżni; - montaż zadaszonych wiat z ławkami dla zawodników rezerwowych wraz z likwidacją części istniejącej skarpy w celu dostosowania terenu do montażu ławek;c) przebudowę boiska nr 2, w tym:- wymianę istniejącej nawierzchni boiska na tartanową nawierzchnię sportową wraz z warstwami podbudowy oraz zastąpienie istniejących obszarów zielonych przy boisku nawierzchnią tartanową,- wymianę istniejącego wygrodzenia boiska z siatki stalowej na siatkę z polipropylenu.2) Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym nr 10 do SWZ. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w PFU.3) Jeśli PFU wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych. 4) Zagospodarowanie materiału z rozbiórek należy do wykonawcy. Miejsce wywozu gruzu, urobku wraz z utylizacją pozostaje w gestii wykonawcy i stanowi jego koszt, niezależnie od zasugerowanej w przedmiarze robót odległości takiego wywozu.5) Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza wykonawca na własny koszt.6) Wykonawca wykona na własny koszt wszelkie niezbędne badania i próby oraz przekaże Zamawiającemu dokumenty m.in.: inwentaryzację powykonawczą, dokumentację powykonawczą.7) Okres gwarancji: zamawiający żąda minimalnego 60 miesięcznego okresu gwarancji, nie dłuższego niż 84 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.9) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.11) Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane z udziałem dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o przyznaną Promesę Inwestycyjną, zgodnie z regulaminem tego programu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 20000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 8.09.2022 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Zambrowie Oddział Rutki, numer rachunku 59 8775 0009 0020 0200 0710 0095 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Rutkach-Kossakach”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Rutki,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającą na rozbudowie, przebudowie, budowie lub remoncie obiektów sportowych o wartości nie mniejszej niż 200000,00 zł brutto każda.UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, tj.: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wykaże spełnienie ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach