Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ulicy Przy Stoku w Nowym Mieście Lubawskim

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 472-96-32 , fax. 56 474-27-14
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
    ul. Rynek 1
    13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 472-96-32, fax. 56 474-27-14
    REGON: 87111888500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ulicy Przy Stoku w Nowym Mieście Lubawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa nawierzchni ulicy Przy Stoku w Nowym Mieście Lubawskim polegająca na: a) Robotach przygotowawczych obejmujących: - pomiar geodezyjny, - stałą obsługę geodezyjną w trakcie budowy, - mechaniczne wykonanie koryta, wraz z rozbiórką nawierzchni, krawężników, obrzeży itd. wraz z odwozem na miejsce wskazane przez Inwestora o powierzchni 1500 m2, b) Robotach montażowych obejmujących: - ułożenie krawężników betonowych 15x22 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem o długości 15 m, - wykonanie ław pod krawężniki betonowe C12/15 z oporem w ilości 1,2 m3, - wykonanie podbudowy warstwy dolnej z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm o powierzchni 1500 m2, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych (wymiary płyt 12,5x75x100 cm) na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm o powierzchni 1500 m2 (płyty przekazane przez Zamawiającego należy dostarczyć na teren inwestycji a następnie wbudować wraz z regulacja urządzeń), c) Robotach wykończeniowych obejmujących: - plantowanie ręczne powierzchni gruntu rodzimego o powierzchni 287 m2, - porządkowanie terenu, - montaż 8 szt. znaków drogowych z rur stalowych śr. 60 mm z przymocowaniem tablic. -pomiar geodezyjny powykonawczy. Szczegółowy zakres, lokalizację oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: opracowanie techniczne, przedmiar robót stanowiące załącznik B do niniejszej SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami rozbiórkowymi, przygotowawczymi ziemnymi, montażowymi i wykończeniowymi, b) operowanie/kierowanie sprzętem budowlanym. Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 30 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. UWAGA: W przypadku, gdy w dokumentacji dany produkt/materiał został określony nazwą własną, należy go traktować jako wyznacznik minimalnych parametrów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 3.6 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (na etapie realizacji przedmiotu zamówienia). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne z projektowanymi, wymagane jest, pisemne wystąpienie Wnioskodawcy o akceptację do Zamawiającego (na etapie realizacji przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24. ust. 1 pkt 23 – ustawy Pzp., wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy w pkt 5 formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz wskazuje nazwy (firm) podwykonawców – o ile firmy te są znane w momencie składania oferty. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedkłada wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacja polega Wykonawca na zasadach określonych w pkt 8 SIWZ oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Kopie dokumentów dotyczących podmiotów na potencjale których będzie polegał Wykonawca powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez podmioty, których dotyczą te dokumenty. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Składając ofertę wspólnie (art. 23 ustawy – Pzp) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: a) ofertę należy złożyć w imieniu całego konsorcjum, b) dokumenty i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w zakresie w jakim spełnia dany członek konsorcjum oraz oświadczenia dot. niepodlegania wykluczeniu, o których mowa w pkt 7.5 SIWZ składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym, c) Kopie dokumentów dotyczących poszczególnych członków konsorcjum powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez podmioty, których dotyczą te dokumenty, d) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 7.7 SIWZ składa każdy z członków. Wymagane dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 8.8 SIWZ. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 7.4 i 7.5 SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz 570). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach