Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni ulicy Krótkiej w Aleksandrowie Kujawskim

Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2824855 , fax. 054 2822101
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
    ul. Słowackiego 8 8
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2824855, fax. 054 2822101
    REGON: 91086638200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni ulicy Krótkiej w Aleksandrowie Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa nawierzchni ulicy kategorii lokalnej długości 135 m wraz z sięgaczem kategorii dojazdowej dł. 70 m, jezdnia szerokości 4,50-6,00 m obramowana obustronnie krawężnikiem betonowym. Zakończenie ulicy jest ślepe i zaprojektowane jako plac manewrowy do zawracania i jednocześnie dojazd do ostatnich posesji. Przekrój konstrukcyjny nawierzchni: -kostka betonowa, szara gr.8 cm na podsypce cem.-piask. 3cm; -podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 20cm; -warstwa odsączająca z piasku gr. 15cm. Obramowanie nawierzchni jezdni z krawężnikami betonowymi 15x30cm na ławie betonowej z oporem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 1) Udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 prac podobnych do przedmiotu zamówienia (tj. budowa, przebudowa, remont chodników o nawierzchni z kostki brukowej) o wartości min. 50.000,00 zł brutto, każda wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania; 3) Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego: - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć,jeżeli dotyczy), d) wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, prac podobnych do przedmiotu zamówienia (tj. budowa, przebudowa, remont chodników o nawierzchni z kostki brukowej) o wartości min. 50.000,00 zł brutto, każda; e) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac; f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; dla kierownika budowy należy załączyć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa poniżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) Wykaz prac powierzonych do wykonania podwykonawcom (załączyć, jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców). Wykaz powinien zawierać zakres prac, który dany podwykonawca będzie realizował, i) kosztorys ofertowy uproszczony. Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach