Gmina Gryfów Śląski ogłasza przetarg
- Adres: 59-620 Gryfów Śląski, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7813552 , fax. 75 7813916
- Data zamieszczenia: 2018-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfów Śląski
Rynek 1
59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 75 7813552, fax. 75 7813916
REGON: 0212013 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gryfow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI RYNKU W GRYFOWIE ŚLĄSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na z przebudowie nawierzchni południowej części płyty rynku w Gryfowie Śląskim , wymianie wszystkich odcinków sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej, wraz z jej dostosowaniem do nowej nawierzchni w obrębie powierzchni Rynku przebiegającej w granicach działek podlegających przebudowie tj. działek budowlanych 475/2, 475/1. 1. Branża Budowlana • Roboty pomiarowe • Roboty rozbiórkowe • Roboty ziemne, • Warstwa odcinająca, • Podbudowa z kruszywa łamanego, • Nawierzchnia z kostki kamiennej, • Krawężniki kamienne, • Chodnik z kostki kamiennej, • Mała architektura, • Zieleń Zakres prac • całkowita wymiana istniejącej nawierzchni, wykonanej z kostki granitowej i płyt chodnikowych • wymiana istniejących obrzeży drogowych • wymiana nawierzchni drogowej w obrębie południowej zatoki autobusowej • uporządkowanie istniejących na płycie zieleńców • posadowienie elementów małej architektury takich jak : ławki, słupki ograniczające, latarnie Dane techniczne: • Projektowana nawierzchnia utwardzona – 393,25 m2 • Projektowany teren zielony – 28,77 m2 2. Branża Sanitarna • Roboty przygotowawcze • Kanalizacja deszczowa: Roboty ziemne Roboty instalacyjne • Sieć wodociągowa: Roboty ziemne Roboty instalacyjne Wykonawca uzgodni z właścicielem sieci energetycznej TAURON S.A. i uzyska warunki wymiany 3 słupów oświetleniowych, o następujących parametrach: Projektowane 3 lampy oświetleniowe muszą mieć wysokość całkowitą w przedziale 4 - 4,5 m. i być identyczne jak lampy znajdujące się na płycie rynku. Na każdej lampie należy zamontować donice na kwiaty. Donice powinny być wykonane z lekkiego i wytrzymałego tworzywa, składać się z dwóch jednakowych części i posiadać trwały system mocujący ze stali nierdzewnej lub stali ocynkowanej malowanej proszkowo oraz posiadać podwójne dno, wraz z pojemnikiem na wodę; Wyceniając ofertę należy uwzględnić renowację (śrutowanie lub piaskowanie, lakierowanie proszkowe) oraz ponowny montaż 6 istniejących słupków strefowych. Lokalizacja wszystkich elementów małej architektury zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie realizacji. Wykonawca obowiązany będzie do wykonania oraz uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca obowiązany będzie do dostarczenia jednego egzemplarza projektu tymczasowej organizacji ruchu do Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sprawowanie nadzoru archeologicznego przez osoby uprawnione, zgodnie z załączonym pismem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Po przekazaniu terenu budowy Wykonawca obowiązany będzie do bieżącego informowania mieszkańców posesji przyległych o terminach i zakresie wykonywanych prac mających wpływ na dostępność do budynków, dostawę wody i odprowadzanie ścieków. Ponadto Wykonawca dokona porównania miejsc wpięcia istniejących przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych z założeniami projektowymi. Jeżeli w trakcie prac odkryte zostaną niezinwentaryzowane przyłącza lub sieci Wykonawca zobowiązany będzie do oceny ich przydatności i po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego wymiany na nowe lub likwidacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium zostało ustalone w wysokości : 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset zł 0/100) 2. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 17.07.2018 roku do godziny 10:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 1020 2124 0000 8202 0011 1443 w terminie umożliwiającym uznanie kwoty na koncie zamawiającego do dnia 17.07.2018 roku do godziny 10:00. 4. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium należy załączyć do oferty odpowiedni oryginał dokumentu. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji musi zawierać w szczególności: a) Nazwę i adres Gwaranta b) Nazwę i adres Zleceniodawcy c) Nazwę i adres Beneficjenta d) Nazwę i numer postępowania przetargowego e) Zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Beneficjenta w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z przesłanek zatrzymania wadium, opisanej w ustawie Pzp. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedkłada dokumenty, dotyczące tych podmiotów w zakresie wskazanym w ust. 2 pkt a) - c).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
Dodano: 2024-05-17 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-05-17 - Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja budynków Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju
Dodano: 2024-05-16 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabiszycach Górnych – III etap
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze
Dodano: 2024-05-13 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
Dodano: 2024-05-10 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Dodano: 2024-05-09