Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni placu przyszkolnego przy Szkole Podstawowej w Chlebówku, gmina Stara Dąbrowa

Gmina Stara Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 73-112 Stara Dąbrowa, 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 5739820, 5739832 , fax. 0-91 5739822
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Dąbrowa
    20 20
    73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 5739820, 5739832, fax. 0-91 5739822
    REGON: 81168572800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staradabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni placu przyszkolnego przy Szkole Podstawowej w Chlebówku, gmina Stara Dąbrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa nawierzchni placu przyszkolnego przy Szkole Podstawowej w Chlebówku, gmina Stara Dąbrowa. 1.3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) wykonaniu nawierzchni drogi wewnętrznej o szerokości 5, 0 m z kostki betonowej o grubości 80 mm, obwarowanej krawężnikami betonowymi wystającymi o wymiarach 15x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 10 cm. Nawierzchnię drogi z kostki betonowej o grubości 80 mm, należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej 5 cm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Pod podsypką cementowo-piaskową wykonać podsypkę piaskową z zgęszczeniem mechanicznym o grubości 10 cm po zagęszczeniu; 2) wykonaniu chodników: jeden o szerokości 2, 0 m wokół klombu przed budynkiem szkoły, drugi o szerokości 1, 5 m z tylnego wyjścia z budynku szkoły do kompleksu boisk, z kostki betonowej o grubości 60 mm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, obwarowanej obrzeżem trawnikowym o wymiarach 20x6 cm; 3) wykonaniu placu pod pojemniki na odpady o wymiarach 2, 0m x 4, 0m z kostki betonowej o grubości 60 mm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem, obwarowanej obrzeżem trawnikowym o wymiarach 20x6 cm. 1.3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa; Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót. 1.3.4. Wymagany okres rękojmi za wady wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1000, 00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. w Sekretariacie Urzędu Gminy w Starej Dąbrowie 73-112 Stara Dąbrowa 20, pokój nr 15 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staradabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach