Miasto Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
- Data zamieszczenia: 2017-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
ul. M. J. Piłsudskiego 4
19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI ULICY NORWIDA W EŁKU - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówieni a jest przebudowa nawierzchni j ezdni ulicy Norwida. Ulica klasy D o długości około 215 mb. Roboty budo wlane prowadzone będą na dzia łce geodezyjnej o numerze: 3182. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: a). wykonanie robót rozbiórkowych, b). wykonanie robó t ziemnych, c). wykonanie podbudowy pod nawierzchnie jezdni z kruszywa łamanego , d). wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 c m, e). budowa wpustów kanaliza cji deszczowej wraz z przykanalikami, f). przebudowa zwieńczeń studni kana lizacji deszczowej i kanalizacj i sanitarnej, g). przebu dowa istniejącego słupa energetycznego na słup wirowany, h). wykon anie robót wykończeni owych Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakre su prac określonych na podstawi e obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i z atwierdzonego przez inspektora nadzoru. Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowane go na podstawie załączonego prz edmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonani e poszczególny ch pozycji kosztorysowych. W ramach oferowanej ceny wykona wca zobowiązany jest o pracować i zatwierd zić projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz do wykonani a i utrzymania dróg dojazdowych i objazd owych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Wykonawc a zobowiązany jest uzyskać wyrys terenu przedstawiający aktualny sposób zagospodarowania i uzbrojenia t erenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar rob ót, załącznik graficzny nr 1, s tanowiące integralną część SIWZ. W/w elementy określają planowany zak res robót do wykonania zamówien ia. Plac budowy zostanie przekazany wykonawcy w ciągu pięciu dni roboczych, po przekazaniu Zamawiaj ącemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas budowy. Gwarancja - minimum 60 miesięcy od daty o dbioru końcowego 1.2 Wymagania Zamawiającego w zakresie realiza cji prac oraz użytych materiałó w. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 u stawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i okreś lające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować mate riały innych firm, które odpowi adają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard po dwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowanie m należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wyk onawca będzie zobowiązany do wy konania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodn ie z ustawą Prawo budowlane z d nia 7 lipca 1994r. 1.3 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizac ji przedmiotu zamówienia. 1.3.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze z wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej cz ynności w trakcie realizacji za mówienia: a) wykonanie robót rozbiórkowych, b) wykonanie robót ziemnych, c) wykonanie podbudów pod nawierzc hnie utwardzone, d) wykonanie nawierzchni ciągu pieszo jezdnego, wjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej gr . 8 cm, e) wykonanie elementów kanalizacji deszczowej i sanitarnej, f) przebudowę sł upa nN. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonu jących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2 W trakcie realizacji zamówienia za mawiający uprawniony jest do wy konywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1 czynno ści. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania ośw iadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełn iania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądani a wyjaśnień w przypadku wątpliw ości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania k ontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zam awiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierd zenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wy konawcę lub podwykonawcę osób w ykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie reali zacji zamówienia: a) oświadczen ie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne okre ślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wska zanie, że objęte wezwaniem czyn ności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ro dzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnione j do złożenia oświadczenia w imieniu wyk onawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z orygi nałem odpowiednio przez wykonaw cę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osó b wykonujących w trakcie realizacji zamów ienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwyko nawcy (wraz z dokumentem regu lującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). K opia umowy/umów powinna zostać zanonimizo wana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zg odnie z przepisami ustawy z dni a 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności b ez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umow y o pracę i wymiar etatu powinn y być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizow ana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych o sobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy) 1.3.4 Z tytułu niespełnieni a przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty prze z wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowi eniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego t erminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spe łnienia przez wykonawcę lub pod wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowa ne będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskaz ane w punkcie 1.2.1. czynności. 1.3.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwo ści co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawc ę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez P aństwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo-Purdka.
Dodano: 2024-07-23 - Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-07-15 - Remont drogi gminnej Dąbrówno – Lewałd Wielki
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymonowo w granicach istniejącego pasa drogowego na dz. 37, 38 obr. Szymonowo, gm. Małdyty.
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Surzyki Wielkie
Dodano: 2024-06-13 - Modernizacja punktu czerpania wody w leśnictwie Czapla wraz z przebudową drogi dojazdowej
Dodano: 2024-06-10 - Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa ulicy Bałtyckiej wraz z budową / przebudową kanalizacji deszczowej
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary”.
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa ul. Brzozowej, ul. Kwiatowej, ul. Zielonej w Bartoszycach
Dodano: 2024-05-14