Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew i drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki

Gmina Dmosin ogłasza przetarg

  • Adres: 95-061 Dmosin, Dmosin 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8747485 , fax. 046 8746294
  • Data zamieszczenia: 2015-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dmosin
    Dmosin 9 9
    95-061 Dmosin, woj. łódzkie
    tel. 046 8747485, fax. 046 8746294
    REGON: 75014821300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew i drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew i drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki. 2. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 2 części z możliwością składania ofert częściowych. 1) Część I - Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew Zakres robót do wykonania obejmuje przebudowę nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew na długości 1112,85mb w tym przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej na długości 1100,65 mb na działkach o numerach ewidencyjnych 94, 37/4, 38/5, i 48/1 oraz przebudowa nawierzchni drogi tj. połączenie tej drogi z drogą serwisową na odcinku drogi o długości 12,20 na działce o numerze ewidencyjnym 48/2 2) Część II - Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki Zakres robót do wykonania obejmuje przebudowę nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki wraz z przebudową skrzyżowania na długości 509,23 mb na działkach o numerach ewidencyjnych 170, 171/1, 143, 153/22, 153/20, 152/6, 152/4, 154 i 177. 3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumentem opisującym przedmiot zamówienia są również przedmiary robót, które są dokumentem pomocniczym. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty budowlane objęte zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku użycia w dokumentacji zamawiającego nazw własnych lub typów materiałów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i jakościowego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia, parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji oraz dostosowanych pod względem rodzaju do przyjętych w projekcie rozwiązań funkcjonalnych i konstrukcyjnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót jest obowiązany wykazać w składanej ofercie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. Nr 1409, poz. 1623 z późniejszymi zmianami), a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ zawierający- Projekty budowlane, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2. ustawy Pzp Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: Dla części: Część I - Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew W wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Część II - Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki W wysokości 4.000,00 (słownie : cztery tysiące 00/100) 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości dla części na którą Wykonawca składa ofertę. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obie części - wadium należy wnieść odpowiednio na każdą część. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; przelewem na konto Zamawiającego Gminy Dmosin: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział Dmosin Nr 80928810241430059220000040 z dopiskiem - wadium na zamówienie pod nazwą: Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew i drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki dla części I - przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew dla części II - przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki konto dla podmiotów zagranicznych: Pełen numer rachunku bieżącego Gminy Dmosin do wykonywania przelewów międzynarodowych jest następujący : Spółdzielcza Grupa Bankowa S.A. PL Nr 80928810241430059220000040 Kod SWIFT - GBWCPLPP z dopiskiem -wadium na zamówienie pod nazwą: Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew i drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki dla części I - przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Kałęczew dla części II - przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Nagawki (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego tj. przed wyznaczoną datą i godziną składania ofert). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O terminie wniesienia wadium decyduje wpływ środków na rachunek Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ustęp 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw. 6. Postanowienia punktu 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w punkcie 4 ppkt 2 i 5. 7. W przypadku złożenia przez Wykonawców wadium w formie, o której mowa w punkcie 4 ppkt 2-5, Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dmosin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach