Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Ostrów Kaliski gm. Brzeziny

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-874 Brzeziny, ul. 1000-lecia 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7698004 , fax. 062 7698062
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. 1000-lecia 8 8
    62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7698004, fax. 062 7698062
    REGON: 25085556400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeziny-gmina.pl i http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Ostrów Kaliski gm. Brzeziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej we wsi Ostrów Kaliski w gminie Brzeziny o łącznej długości 690m (380m i 310m). Projekt obejmuje I ETAP przebudowy. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: - roboty pomiarowe, - oczyszczenie poboczy z wysokiej trawy i chwastów, - roboty ziemne - mechaniczne plantowanie korony drogi, - roboty nawierzchniowe, - wykonanie poboczy, - ustawienie znaków pionowych. KONSTRUKCJA DROGI: Na projektowanej drodze zaprojektowano konstrukcję nawierzchni na ruch lekki KR-1. Wspomniana konstrukcja drogi w I ETAP-ie składa się z następujących warstw: Od km 0+000 do km 0+38 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-asf. dla KR1-KR2 (w-wa ścieralna) o gr. 4cm - górna podbudowa z kruszywa łamanego (gabro, melafir) o gr. 6cm - istniejąca podbudowa tłuczniowa o szer. 4,30m Od km 0+380 do km 0+690 - górna podbudowa z kruszywa łamanego (gabro, melafir) o gr. 5cm - dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 8cm Przedmiot zamówienia to robota budowlana w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Stanowisko -kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów budowlanych oraz musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat (2005 - - 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zadania o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każde zadanie związane z budową lub przebudową dróg (wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej). 5. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, których żąda od Wykonawców oraz form, w jakich zostały złożone. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo: - czy dany dokument jest wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo, - czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, - czy adresatem dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - czy kserokopia załączona przez Wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, - czy złożony dokument jest kompletny. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane w sposób spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/ wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznej /załącznik nr 1 do formularza oferty/. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne ub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykaz personelu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 Formularza oferty, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami). 5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w realizacji zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy dróg (wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt. 3.4. Do wykazu winny być dołączone dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane z należytą starannością. 6. W przypadku wykonywania zadania przez Wykonawcę przy współudziale podwykonawców, wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom na załączniku nr 4. 7. Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5. 8. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 6. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr 7. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których Pełnomocnik jest upoważniony. 11. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1. oświadczenie wymienione w pkt. 4.2. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 2. dokumenty wymienione w pkt. 4.1, albo odpowiadające im określone w pkt. 4.3., a także dokumenty określone w pkt. 4.9. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 3. pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.brzeziny-gmina.pl i http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach