Przetargi.pl
Dostawa okien zespolonych PCV oraz materiałów budowlanych

Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Al. Wojska Polskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7420602 , fax. 062 7420602
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy
    Al. Wojska Polskiego 21 21
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7420602, fax. 062 7420602
    REGON: 25101239400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa okien zespolonych PCV oraz materiałów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa okien zespolonych PCV, pięciokomorowych z szybą Ug=1,0 W/m2*K. Okna z nawietrznikami higrosterowalnymi umieszczonymi w górnej części ramy okna po jednym na jedno okno. Okucia obwiedniowe z możliwością rozstrzelnienia i uchyłu. Rama skrzydła okiennego i ościeża w kolorze białym odpornym na uv. Wymiary okien i ich ilości podano poniżej: 1. (1,40*2,36)*15<01>49,560 m2 2. ((0,98*2,36)*18<02>41,630 m2 3. (0,98*1,30)*1<03>1,274m2 4. (0,6*1,0)*4<04>2,400m2 5. (0,8*1,2)*2<05>1,920m2 6. (1,14*1,18)*6<06>8,071m2 7. (0,8*0,85)*35<07>23,800m2 8. (0,78*0,80)*4<08>2,496m2 9. (3,58*2,32)*5<09>41,528m2 10. (4,22*2,32)*<010>19,581m2 11. (0,8*0,41)*4<011>1,312m2 12. (0,8*0,8)*<012>1,920m2 13. (0,8*1,2)*1<013>0,960m2 14. (0,8*1,4)*2<014>2,240m2 15. (0,4*0,85)*4<015>1,360m2 16. (0,8*0,7)*13<016>7,280m2 17. (0,85*0,175)*3<017>0,446m2 18. (0,8*0,56)*1<017>0,448m2 Przed złożeniem oferty dokonać pomiaru sprawdzającego wymiary okien i ich ilości. II. Dostawa materiałów budowlanych wg podanego zestawienia: 1. Preparat wzmacniający podłoże (CT17) - 284,70 dm3 2. Płyty styropianowe PS-E FS 12 grubości 14 cm (lambda=0,040W(m*K) - 139,74 m3 3. Płyty styropianowe PS-E FS 12 grubości 5 cm (lambda=0,040W(m*K) - 10,16m3 4. Zaprawa klejowa sucha do płyt styropianowych (CT85) - 14183,42 kg 5. Dyble plastikowe z grzybkami do montażu płyt styropianowych o grubości 14 cm - 9606 szt. 6. Siatka z włókna szklanego, zbrojona - 1701,25 m2 7. Kątownik aluminiowy z siatką - 897,64 m 8. Sucha mieszanka tynkarska mineralna (CT 89) - 3500,79 kg Na poszczególne materiały wymagamy złożenia atestów i certyfikatów potwierdzających poprawność ich użycia do bloku żywienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, VIII.2 Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. IX niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. VIII.3 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. VIII.4 Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. VIII.5 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 5) jest niezgodna a ustawą, 6) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87, 7) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy - załącznik nr 3. IX.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę. IX.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie 3 lata dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach