Gmina Zalewo ogłasza przetarg
- Adres: 14-230 Zalewo, ul. Częstochowska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 588 377 , fax. 89 758 82 72
- Data zamieszczenia: 2019-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zalewo
ul. Częstochowska 8
14-230 Zalewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 588 377, fax. 89 758 82 72
REGON: 51074363400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Duba. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej, w tym m.in.: 1) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni jezdni, 2) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu C30/37 (B-37), 3) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, 4) regulacja powierzchniowego spływu wód opadowych z jezdni, 5) regulacja wysokości w granicach pasa drogowego zjazdów na pola i do posesji kruszywem łamanym niezwiązanym 0/31, mm stabilizowanym mechanicznie. Charakterystyczne parametry techniczne: 1) Klasa drogi: droga gminna „D” 2) Kategoria ruchu: KR1 3) Obciążenie 100 kN/oś 4) Prędkość projektowa 30 km/h 5) Szerokość jezdni: śr. 4,00 m 6) Długość jezdni: 530 mb 7) Proj. Nawierzchnia: nawierzchnia z betonu gr. 15 cm, 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem Nr 2. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z Załącznikiem Nr 3. 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Pisemne zobowiązanie składane jest w oryginale. 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów ( Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (jednolity tekst: Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ). 3. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz.1126 ze zm. ) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp, oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składne jest przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1 i 1.2 niniejszego Rozdziału, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Zamawiający informuje, że nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów , o których mowa w Rozdz. VII pkt 15 SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo-Purdka.
Dodano: 2024-07-23 - Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-07-15 - Remont drogi gminnej Dąbrówno – Lewałd Wielki
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymonowo w granicach istniejącego pasa drogowego na dz. 37, 38 obr. Szymonowo, gm. Małdyty.
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Surzyki Wielkie
Dodano: 2024-06-13 - Modernizacja punktu czerpania wody w leśnictwie Czapla wraz z przebudową drogi dojazdowej
Dodano: 2024-06-10 - Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa ulicy Bałtyckiej wraz z budową / przebudową kanalizacji deszczowej
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary”.
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa ul. Brzozowej, ul. Kwiatowej, ul. Zielonej w Bartoszycach
Dodano: 2024-05-14