Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 240216W we wsi Nowa Mała Wieś gmina Leoncin

Urząd Gminy Leoncin ogłasza przetarg

  • Adres: 05155 Leoncin, ul. Partyzantów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 856 585, , fax. 227 856 585
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Leoncin
    ul. Partyzantów 3
    05155 Leoncin, woj. mazowieckie
    tel. 227 856 585, , fax. 227 856 585
    REGON: 53898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leoncin.pl www.bip.leoncin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 240216W we wsi Nowa Mała Wieś gmina Leoncin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Nowa Mała Wieś gm. Leoncin. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych odcinek długość 500 mb i szerokość 3,5 m z podbudową z kruszywa łamanego grubości 5 - 10 cm po zagęszczeniu i ułożeniem nakładki asfaltowej dwuwarstwowej 7 cm (warstwa wiążąca 4 cm, warstwa ścieralna 3 cm na powierzchnia nawierzchni 1 750 m². 3. Szczegółowy zakres robót ujętych w zamówieniu przedstawia przedmiar robót stanowiący złącznik do siwz który obejmuje: 1) PODBUDOWA a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni : 1 750,00 m2 b) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm - 1 750,00 m2 c) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 5 cm - 1 750,00 m2 2) NAWIERZCHNIA JEZDNI a) Skropienie nawierzchni nieulepszonej emulsją asfaltowa w ilości 0,8 kg/m2 - 1 750,00 m2 b) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych smołowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) 1 750,00 m2 c) Skropienie nawierzchni nieulepszonej emulsją asfaltowa w ilości 0,3-0,5 kg/m2 - 1 750,00 m2 d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) 1 750,00 m2 4. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiar robót zapisy zawarte w niniejszej siwz. 5. W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych, lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego. 6. Zamawiający, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, dopuszcza możliwość wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie korzystniejsze dla Zamawiającego, z punktu widzenia eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia oraz parametrów technicznych. 7. Dokonanie jakichkolwiek zmian, o których mowa w pkt. 9, wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Dokonanie powyższych zmian nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: czynności związane bezpośrednio z prowadzeniem prac budowlanych , wykonanie podbudowy, układanie nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł. z dopiskiem „wadium – Przebudowa drogi Nowa Mała Wieś” 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: 70 80110008 0040 0400 0273 0172 z dopiskiem: Wadium - Przebudowa drogi Nowa Mała Wieś” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa u ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny termin dokonania zlecenia przelewu. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium . 2. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty. 3. Harmonogram rzeczowo - finansowy zał. nr 8 do siwz. 4. Kosztorys ofertowy 5. wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z rozdziałem XVI siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach