Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Iwanowice - Niemiecka Wieś - Główczyn nr 675723P, gm. Szczytniki

Gmina Szczytniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62865 Szczytniki, Szczytniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
    Szczytniki 139
    62865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
    REGON: 25085502100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Iwanowice - Niemiecka Wieś - Główczyn nr 675723P, gm. Szczytniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Iwanowice - Niemiecka Wieś - Główczyn nr 675723P, gm. Szczytniki.Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, objętego PROW na lata 2014 – 2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : a) roboty przygotowawcze, w tym : roboty pomiarowe, zabezpieczenie znaków geodezyjnych,b) roboty rozbiórkowe, w tym : rozebranie krawężników betonowych wraz z ława betonową; rozebranie nawierzchni z kostki betonowej; mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa; roboty remontowe; wywiezienie gruzu; rozebranie słupków do znaków; frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm (włączenia), c) regulacja pionowa urządzeń,d) roboty ziemne, w tym : roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi; ręczne formowanie nasypów z zakupem piasku; oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu, e) remont przepustów drogowych, w tym : ławy fundamentowe betonowe wraz z robotami ziemnymi; remont przepustów rurowych o śr. 40 cm; remont przepustów rurowych o śr. 60 cm, remont ścianek czołowych, f) krawężniki i obrzeża, w tym : krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm; krawężniki betonowe wjazdowe o wym. 15x22 cm; opornik betonowy wtopiony o wym. 12x25 cm, obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm, g) ściek przykrawężnikowy, ściek betonowy, w tym : ława pod ściek z betonu C8/10 (0,04 m3); ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej gr 8 cm w dwóch rzędach na podsypce cem-piaskowej o gr. 3 cm; podbudowy z mieszanki betonowej C8/10, pielęgnacja piaskiem i wodą, grubość warstwy 15 cm wraz z robotami ziemnymi; ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej,h) poszerzenia jezdni + mijanki, w tym : koryta o głęb. 20 cm wykonywane na poszerzeniu przy użyciu koparki, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV, warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie – 10 cm grub. po zagęszczeniu; dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm; górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0,31,5 twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, zużycie emulsji 0,5 kg/m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR2, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, i) jezdnia, w tym : mechaniczne wyrównywanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową dla KR2; skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, zużycie emulsji 0,3 kg/m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR2 wraz z chodnikiem o nawierzchni asfaltowej, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm,j) zjazdy, w tym : koryta wykonywane ręcznie gł. 30 cm w gruncie kat. III na całej szerokości; mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie – 10 cm grub. po zagęszczeniu; górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm szarej układane na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm; zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kolorowej – grafitowej układane na podsypce cementowo-piaskowej,k) chodniki, w tym : koryta wykonywane ręcznie na całej szerokości chodników , o głębokości 15 cm w gruntach kategorii I-II; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV; warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie – 10 cm grub. po zagęszczeniu; chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm, spoiny wypełniane piaskiem; chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej, grafitowej układane na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm, spoiny wypełniane piaskiem,l) oznakowanie pionowe, poziome, w tym : oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linia osi drogi, krawędzi, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane mechaniczne; pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2; słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm z przyspawanymi poprzeczkami na wysokości 30-40 cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu; oznakowanie poziome jezdni punktowymi elementami odblaskowymi barwy białej, ł) roboty wykończeniowe, w tym : formowanie poboczy z destruktu lub kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 cm; plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy w gruntach kat. I-II wraz z uzupełnieniem ziemią.2.1. Parametry projektowe : - klasa drogi : D (dojazdowa), - dostępność : nieograniczona, - kategoria ruchu ; KR1, - przekrój : dwupasowy, - prędkość projektowa : 40 km/h, szerokość drogi : 3,5 m- 5,5 m, mijanki.2.2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : - dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, - projekcie organizacji ruchu. Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać następujące dokumenty : inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (2 egz.), dokumentację powykonawczą (2 egz.). Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia.Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, oo których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót.5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać.5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach