Przetargi.pl
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI DOJAZDOWEJ DO PÓL w m. KOBYLIN - ZACYWILKI

Gmina Rogów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-063 Rogów, ul. Żeromskiego 23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8748012 , fax. 046 8748086
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogów
    ul. Żeromskiego 23 23
    95-063 Rogów, woj. łódzkie
    tel. 046 8748012, fax. 046 8748086
    REGON: 75014844300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI DOJAZDOWEJ DO PÓL w m. KOBYLIN - ZACYWILKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI DOJAZDOWEJ DO PÓL w m. KOBYLIN - ZACYWILKI Roboty pomiarowe - 1,95km Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy kontr. nawierzchni 3,50m x1950m=6825m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym . Zagęszczenie mech. tłuczniem sortowanym do 10cm 6825m2 x0,04 = 273,00m3 Nawierzchnie z mieszanek mineralno -bitumicznych (warstwa ścieralna). Grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm 1950 x3,5 6825,00m2 Plantowanie poboczy -, wyrównanie z uzupełnieniem . Materiał - destrukt bitumiczny (2 x 750 x 0,25) + ( 2x 0,75 x800 = 1975,00m2 Plantowanie poboczy-profilowanie 1975,00m2 Plantowanie poboczy- zagęszczenie 1975,00m2 Pionowe znaki drogowe Słupki z rur stalowych 3 szt Pionowe znaki drogowe . Znaki zakazu nakazu ostrzegawcze 3 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: 1. Wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1, 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2, 3.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp. 4.. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrujących 6. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7. Wykaz wykonanych co najmniej 5 robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania(każde wykonane zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł). wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje od poprzednich zamawiających załącznik nr 4 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej 9.Wykaz osób , które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 5 10. Wykaz sprzętu załącznik nr 6 11. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rogow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach