Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych ul. Do Lasku oraz ul. Nad Wilkówką w Wilkowicach

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 7218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni dróg gminnych ul. Do Lasku oraz ul. Nad Wilkówką w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych ul. Do Lasku oraz ul. Nad Wilkówką w Wilkowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań (części): 2.1. Zadanie nr 1 – Przebudowa nawierzchni ul. Do Lasku w Wilkowicach (część 1). Niniejsze zadanie obejmuje przebudowę nawierzchni na odcinku od ul. Sportowej do ul. Słonecznej i Wypoczynkowej, wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sportową. Długość odcinka ulicy wynosi - 277,0 m, szerokość – 3,5 do 4,0 m, szerokość poboczy – 1,0 m, szerokość wjazdów do bram – 5,0 m (nawiązano do stanu istniejącego), spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2%. Zadanie obejmuje w szczególności: • sfrezowanie zniszczonej, istniejącej nawierzchni jezdni ulic, wyrównanie istniejącej podbudowy i wykorzystanie jej pod ułożenie projektowanej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego – warstwy wiążącej, • po uprzednim skropieniu wykonanej warstwy wiążącej i istniejącej warstwy nawierzchni wiążącej, na całej powierzchni jezdni ulicy należy ułożyć projektowaną warstwę ścieralną, • oczyszczenie z namułu istniejących rowów otwartych wraz z wyprofilowaniem skarp, • na odcinku od budynku nr 14 do istniejącego cieku w ul. Sportowej, wody opadowe ujęte zostaną przez projektowaną studnię rewizyjną z zabudową kratki ściekowej do istniejącego kanału deszczowego, • zainstalowanie na ul. Do Lasku, dwóch progów zwalniających o dł. 4 m. wraz z ich oznakowaniem, • istniejące pobocza należy wykonać z kruszywa łamanego, • istniejące wjazdy do bram należy wykonać odpowiednio do stanu istniejącego w technologii z betonu asfaltowego lub z kruszywa łamanego, • regulacja studzienek rewizyjnych, zasuw i zaworów urządzeń podziemnych występujących na trasie projektowanej przebudowy nawierzchni jezdni i poboczy. 2.2. Zadanie nr 2 – Przebudowa nawierzchni ul. Nad Wilkówką na odcinku od ulicy Turystycznej do ul. Klonowej w Wilkowicach (część 2). Niniejsze zadanie obejmuje przebudowę nawierzchni jezdni ul. Nad Wilkówką na odcinku od ul. Turystycznej do ul. Klonowej. Długość odcinka jezdni wynosi 54,0 m, szerokość jezdni ulicy – 3,0 do 4,0 m, szerokość poboczy – 1,0 m, spadek poprzeczny nawierzchni jezdni jednostronny – 2%. Zadanie obejmuje w szczególności: • wykonanie 15 cm warstwy wzmacniającej podłoże z pospółki lub kruszywa naturalnego, • wykonanie 15 cm warstwy dolnej z kruszywa łamanego 0/63 • wykonanie 10 cm warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 • wykonanie 5 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16 • wykonanie 4 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 • niweletę podłużną projektowanej nawierzchni jezdni ulicy należy nawiązać do istniejącej niwelety nawierzchni na skrzyżowaniu z ul. Turystyczną i z ul. Klonową, • woda opadowa z nawierzchni ulicy i terenów przyległych odprowadzana będzie do istniejącego cieku wodnego płynącego wzdłuż ulicy, • ustawienie barier ochronnych SP04 na odcinku od ul. Turystycznej do ul. Klonowej wzdłuż istniejącego cieku wodnego – długość bariery: 50 m, • regulacja studzienek rewizyjnych, zasuw i zaworów urządzeń podziemnych występujących na trasie projektowanej przebudowy nawierzchni jezdni i poboczy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części (zadanie nr 1 – cześć I oraz zadanie nr 2 – cześć II) zawierają: 3.1. W zakresie zadania nr 1: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. W zakresie zadania nr 2: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) przy złożeniu oferty na zadanie nr 1 – 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), b) przy złożeniu oferty na zadanie nr 2 – 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.09.2017r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 9.5. SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu; 4) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj.: a) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w powyższej specjalności oraz określający roboty budowlane przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej. Wykazane roboty budowlane o których mowa powyżej muszą polegać na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie dróg o wartości odpowiedniej dla zadania, którego dotyczy oferta, wskazanej w pkt 14 SIWZ, b) dowody, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy. Dowodami, o których mowa mogą być: • w zakresie wykazania, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję kierownika budowy – protokoły odbioru częściowego (jeżeli zakres robót częściowych obejmuje wartość wskazaną w lit. a) lub końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanym przedsięwzięciu funkcję kierownika budowy, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję kierownika budowy, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy; UWAGA: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że osoba dedykowana do pełnienia funkcji kierownika budowy, pełniła funkcję kierownika budowy w wykazanych przedsięwzięciach. 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 7) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, o którym mowa w pkt 7.1. lit. b) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach