Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłego warsztatu elektrycznego na budynek wystawowy wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Fabryka pełna życia - rewitalizacja śródmieścia Dąbrowy Górniczej”.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłego warsztatu elektrycznego na budynek wystawowy wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Fabryka pełna życia - rewitalizacja śródmieścia Dąbrowy Górniczej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 5.548.000,00 EUR. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z wyposażeniem zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, postanowieniami zawartymi w treści niniejszej umowy, przedmiarami robót, ofertą Wykonawcy, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektami budowlanymi i wykonawczymi, Prawem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami i normami. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. wykonanie: 1. wyburzeń i demontaży, 2. robót ziemnych, 3. robót fundamentowych i konstrukcji żelbetowych, robót murowych, 4. izolacji, 5. tynków i oblicowania ścian wewnętrznych, robót malarskich wewnętrznych, 6. stolarki okiennej i drzwiowej, 7. podłoża i posadzek, 8. robót dachowych z pokryciem i obróbkami, 9. termomodernizacji, 10. instalacji elektrycznych, 11. remontu konstrukcji byłej suwnicy, 12. tarasu zewnętrznego , 13. instalacji co - technologicznej, instalacji wodnej i kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną armaturą, wentylacji, instalacji gazowej, 14. instalacji alarmowej, 15. instalacji nagłośnienia 16. wyposażenia, 17. kabli i przewodów elektroenergetycznych, 18. przyłączy wodociągowych, 19. przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z zabudową zbiorników retencyjnych, 20. przyłącza gazowego 21. przyłącza elektroenergetycznego, 22. przyłącza teletechnicznego (światłowodowe), 23. zagospodarowania terenu, w tym: ciągów pieszo - jezdnych, parkingów, chodników, małej architektury, zieleni. 3.1. W okresach od maja do 30 września roboty budowlane winny odbywać się w następujący sposób: - od poniedziałku do piątku maks. do godz.16.00 - w soboty, niedzielę oraz święta państwowe – całkowity zakaz prowadzenia prac. Ponadto, ze względu na bliskie sąsiedztwo strefy kibica, dodatkowo ogranicza się pracę w dniach: 18, 20, 22 czerwca 2018 do godziny 13:30. 3.2. Budowa przyłączy będzie możliwa w terminie od 14 września 2018r. do 30 kwietnia 2019r. Realizacja poza wskazanym terminem możliwa będzie po uzgodnieniu z Zamawiającym. Powyższe należy uwzględnić w harmonogramie prac. 3.3. Ponieważ plac budowy jest zlokalizowany na terenie udostępnionym mieszkańcom na którym odbywają się imprezy miejskie, należy dołożyć wszelkiej staranności odnośnie utrzymania porządku na terenie przyległym do placu budowy. W szczególności należy zabezpieczyć teren bezpośrednio przyległy do placu budowy przed zapyleniem oraz odłamkami gruzu i elementów z remontowanego budynku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli terenu budowy, w szczególności przed planowaną imprezą miejską. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – dokumentacja techniczna, w tym: 1) projekt budowlany i wykonawczy, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót. 3.5. Zamówienie będzie realizowane na podstawie:. 1) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 3) przedmiarów robót stanowiących podstawę sporządzenia oferty i oferty wykonawcy, 4) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 5) projektu budowlanego i wykonawczego, 6) obowiązujących przepisów i norm. 3.6 Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) 2) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.). 3.7. Gwarancja i rękojmia 1) Wykonawca udziela gwarancji oraz rękojmi na okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego, a na zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta na okres nie krótszy niż 2 lata licząc od daty odbioru końcowego zadania. 2) Pozostałe regulacje dot, gwarancji i rękojmi zawarte zostały w §20 projektu umowy. 3.8. Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. 3.9. Rozwiązania równoważne 1) Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2) W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5) Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 6) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 3.3.12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót realizowane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz.108 z późn. zm.). Wymaganie nie dotyczy Kierowników Budowy i Robót. 2) Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 12 ust. 6-7 projektu umowy. 3.10. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ wymagają dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych wprowadza się zapisy regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. Projekt zamówienia przewiduje wykonanie pochylni do budynku i wewnętrzny podnośnik dla osób niepełnosprawnych. Ponadto teren, dojazdy, wejścia do budynku winny być pozbawione barier architektonicznych. W sąsiedztwie przedmiotowego budynku wykonane zostaną 2 miejsca postojowe dla samochodów osób niepełnosprawnych. 3.12. Personel obcojęzyczny W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i które musi i być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w pkt. 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych, bez podatku VAT; 3. Potwierdzenie wniesienia wadium; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 5. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne). 7. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach