Przetargi.pl
Budowa trasy rowerowej na odcinku Centrum - Sośnica

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa trasy rowerowej na odcinku Centrum - Sośnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Budowa trasy rowerowej na odcinku Centrum-Sośnica", które dotyczy budowy trasy rowerowej Centrum-Sośnica na odcinku od ul. Kujawskiej do granicy z miastem Zabrze w zakresie: 1) wykonania trasy rowerowej na odcinku E - od zjazdu z ul. Kujawskiej na dz. 428 obr. Ligota Zabrska do kładki na rzece Kłodnica (z wyłączeniem tej kładki). 2) wykonania trasy rowerowej na odcinku F - do kładki na rzece Kłodnica (z wyłączeniem tej kładki) do skrzyżowania z ul. Jesienną. 3) wykonania trasy rowerowej na odcinku G - od skrzyżowania z ul. Wschodnią do granicy z miastem Zabrze. 4) wykonania w systemie zaprojektuj i wybuduj zjazdu z ulicy Kujawskiej pomiędzy odcinkami D i E wraz z pozyskaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych. 5) wykonania w systemie zaprojektuj i wybuduj utwardzenia terenu który będzie stanowił obejście istniejącej wiaty przystankowej zlokalizowanej przy ul. Jesiennej (dz. nr 1176 obr. Sośnica) wraz z pozyskaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych. 6) wykonania rozbiórki istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych na odcinku E trasy rowerowej (okolice kładki na rzece Kłodnica, dz. nr 437 obr. Ligota Zabrska) wraz z ich odwiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7) wykonania rozbiórki istniejących elementów ogrodzenia z płyt żelbetowych na odcinku E trasy rowerowej (dz. nr 428, 429 obr. Ligota Zabrska) wraz z ich utylizacją. 8) wykonania oznakowania organizacji ruchu na trasie rowerowej od zjazdu z ul. Kujawskiej (dz. 428 obr. Ligota Zabrska) do granicy z miastem Zabrze. Uwaga – oznakowanie trasy rowerowej należy wykonać wzdłuż odcinków E, F, G oraz pomiędzy odcinkami F i G zgodnie z projektem organizacji ruchu, z zastrzeżeniem odcinka trasy rowerowej przy wiacie przystankowej przy ul. Jesiennej. (nr rys. D-30OR projektu organizacji ruchu). Dla tego odcinka Wykonawca wykona oznakowanie w uzgodnieniu z Zarządem Dróg Miejskich. 9) wykonana zieleńców wzdłuż trasy rowerowej na odcinku E do granicy z miastem Zabrze zgodnie z projektem organizacji ruchu (nr rys. D-35OR do D37OR projektu organizacji ruchu). 10) wykonania wycinki drzew na odcinku G trasy rowerowej (zgodnie z rys. D-02G projektu budowlano - wykonawczego odcinka G), 11) wykonania zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej. 12) wykonania prac przygotowawczych, robót ziemnych i innych prac towarzyszących, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 13) wykonania pozostałych czynności wskazanych do realizacji w uzgodnieniach, opiniach i innych dokumentach, które stanowią załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. Wykonawca na jego wniosek otrzyma stosowne pełnomocnictwo zgodnie z warunkami umownymi w celu realizacji w/w czynności w trakcie realizacji zadania. W przypadku gdyby którekolwiek z uzgodnień traciło swoją ważność w okresie realizacji zadania Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt pozyska prolongatę uzgodnienia lub pozyska nowe uzgodnienie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, wzór umowy, oraz następujące dokumenty: 2.1. Dokumentacja sporządzona przez firmę DROTECH Danuta Chlipalska, 44-100 Gliwice, ul. Kochanowskiego 27/27 tj.: a) Projekt budowlano - wykonawczy - Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek E wraz z rys. zamiennym nawierzchni odcinka E typ A-v1 (rys.D-06E1) Dla odcinka E dokonano zgłoszenia robót budowlanych, do którego organ nie wniósł sprzeciwu. Zamawiający pozyskał stosowne zgody właścicieli dz. 432 i 428 obr. Ligota Zabrska umożliwiające realizację robót budowlanych na tych działkach. b) Projekt budowlano - wykonawczy - Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek F Dla odcinka F dokonano zgłoszenia robót budowlanych, do którego organ nie wniósł sprzeciwu. Zamawiający pozyskał zgodę RZGW na realizację robót – pismo MS/837-15/4439/15/HMS/22954 z 21.12.2015 (w załączeniu). Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić RZGW o terminie rozpoczęcia i zakończenia prac z 7-dniowym wyprzedzeniem zgodnie z w/w warunkami i będzie w imieniu Zamawiającego uczestniczyć w czynnościach przekazania terenu i jego zwrotu RZGW w terminie umownym. Z w/w czynności Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły zdawczo - odbiorcze terenu. c) Projekt budowlano - wykonawczy - Trasa rowerowa na odcinku Centrum-Sośnica - Odcinek G Dla odcinka G pozyskano pozwolenie na budowę 1725/2016 z 28.12.2016 (w załączeniu), w oraz pozwolenie na budowę 4/B-B/18 z 29.01.2018 (w załączeniu) dla działek dz. 1693/16, 1693/13, 1693/17 (powstałymi z podziału dz. 1693/3) , 1706/3 obr. Sośnica (w załączeniu). W zakresie dz. 1693/16, 1693/13, 1693/17 (powstałymi z podziału dz. 1693/3), 1706/3 obr. Sośnica Zamawiający pozyskał zgodę PKP. S.A na realizację robót. Wykonawca będzie mógł korzystać z w/w terenu wyłącznie w celu realizacji przedmiotowego zadania po wcześniejszym uzyskaniu warunków prowadzenia robót przez PKP S.A i po pisemnym zawiadomieniu PKP S.A, nie później niż 14 dni przed terminem rozpoczęcia wymienionych robót. W terminie umownym Wykonawca sporządzi z przedstawicielem PKP S.A protokół zdawczo – odbiorczy, w którym zostanie potwierdzone przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Z w/w czynności Wykonawca przekaże Zamawiającemu spisane protokoły. Obowiązek przywrócenia terenu do stanu pierwotnego nie dotyczy zmian polegających na realizacji przedmiotowego zadania. d) Projekt wykonawczy. Projekt trasy rowerowej na odcinku Centrum-Sośnica w Gliwicach ORGANIZACJA RUCHU (z zastrzeżeniem odcinka trasy rowerowej przy wiacie przystankowej na ul. Jesiennej – nr rys. D-30OR) e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych f) przedmiary dla odcinków E, F i G trasy rowerowej sporządzone przez firmę DROTECH Danuta Chlipalska g) opinia geotechniczna dotycząca inwestycji pt "Budowa trasy rowerowej na odcinku Centrum-Sośnica" 2.2. Uzgodnienia branżowe stanowiące załączniki do dokumentacji jak wyżej oraz następujące dokumenty, na podstawie których należy realizować zadanie: Dla przedmiotowego zakresu zadania zostały wydane decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie i wytyczne w związku z czym Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w wydanych decyzjach, uzgodnieniach, opiniach i innych dokumentach dotyczących przedmiotowego zadania, w tym: a) pozwoleniu na budowę 1725/2016 z 28.12.2016 b) pozwoleniu na budowę 4/B-B/18 z 29.01.2018dla dz. 1693/16, 1693/13, 1693/17 (powstałymi z podziału dz. 1693/3) , 1706/3 obr. Sośnica c) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z Komendą Miejską Policji - Wydział Ruchu Drogowego, pismo nr RD-IR-81/16 z dnia 23.03.2016 r., d) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z Zarządem Dróg Miejskich w Gliwicach - pismo ZDM.4326.2018/GA z 09.02.2018 [znak sprawy ZDM.4210.164.2017.GA, PU.7220.77.2018.MD]. e) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej – Gliwice sp. z o.o. pismo znak ZC-4/13/2015/U z 13.04.2015 wraz z prolongatą uzgodnienia pismo znak ZC-4/80/2017/U z 12.12.2017 f) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z Turon Dystrybucja pismo znak TDO11/OME/G/BS/S15/145495/2016 z 21.01.2016 g) uzgodnieniu dokumentacji projektowej Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp z o.o pismo znak OD/3525/2014/13263 z 23.02.2015 wraz z ich prolongatą pismo znak TZT/481/2017/1557 z 02.03.2017 h) piśmie RZGW znak UW-5191-Kłu/15/377/15/12987 z 17.07.2017 i) zgodzie RZGW na realizację robót – pismo MS/837-15/4439/15/HMS/22954 z 21.12.2015 j) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A pismo znak IZDKb-5003-18-2/15 z 20.08.2015 k) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad pismo znak O.KA.Z-3.424.46.2016.2.rm330 z dnia 10.02.2016 l) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z Polską Spółką Gazownictwa pismo znak OIU/L-432-19/15 z 20.01.2015 wraz z ich prolongatą pismo znak PSG-W100/DT/ZMS/SEMU/39/17 z 16.03.2017 m) uzgodnieniu dokumentacji projektowej z Orange Polska S.A pismo znak TODDKA.CD.211-7704/15 z 06.02.2015 wraz z prolongatami TODDKA.CD.211-5884/16 z 29.01.2016, TODDKA.CD.211-17132/17 z 28.03.2017 oraz TTIDKA.CD.211-261/18 z 02.01.2018 n)piśmie PKP Polskie Linie Kolejowe znak IZDKb-5003-18/15 z 30.04.2015 Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 2.1 i 2.2 stanowią załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. 2.3. Zjazd z ulicy Kujawskiej (dz. 428 obr. Lgota Zabrska) należy wykonać na odcinku od ulicy Kujawskiej do początku odcinka E. Zjazd z ul. Kujawskiej należy wykonać w systemie zaprojektuj i wybuduj. Dla tego zakresu Wykonawca pozyska wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie i zezwolenia niezbędne dla prawidłowej realizacji robót. Zamawiający wskazuje, by przedmiotowy zjazd miał układ geometryczny jak na załączniku graficznym. Układ warstw konstrukcyjnych i krawężniki jak wskazano na rys. zamiennym dla odcinka E rys. D-06E1 - typ nawierzchni A-v1. 2.4. Obejście wiaty przystankowej przy ul. Jesiennej należy wykonać w systemie zaprojektuj i wybuduj. Nowy odcinek trasy rowerowej ma być zlokalizowany na dz. 1176 obr. Sośnica, dla której Zamawiający dysponuje prawem do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Przebieg obejścia wiaty przystankowej i organizację ruchu w tym obszarze Wykonawca uzgodni z Zarządem Dróg Miejskich. Dla tego zakresu Wykonawca pozyska wszystkie wymagane uzgodnienia, opinie i zezwolenia niezbędne dla prawidłowej realizacji robót. Zamawiający wskazuje, by przedmiotowy odcinek trasy rowerowej miał szerokość min. 3,0m, był wykonany z kostki brukowej betonowej (dopasowanej do istniejącego chodnika) gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0 -31,5 mm gr. min. 15 cm oraz był ograniczony obrzeżem betonowym. 2.5. W miejscach zmiany niwelety terenu (nr rys. D-03F projektu budowlano - wykonawczego) Wykonawca w ramach zadania wykona pod wskazanymi w dokumentacji warstwami AC 11 S gr. 4 cm i AC 16 P warstwę podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm. 2.6. Trasę rowerową na odcinku E należy wykonać na podstawie dokumentacji pierwotnej firmy Drotech z uwzględnieniem zmiany układu konstrukcyjnego, jak to zostało wskazane na rys. zamiennym D-06E1 z kwietnia 2018 r.. W-wa z kruszywa C50/30 ma być zagęszczona do nośności E2 > 140MPa. W przypadku stwierdzenia po dokonaniu korytowania do głębokości w-wy z kruszywa C50/30, że podłoże pod projektowaną w-wą posiada nośność E2 > 80MPa i grunt nie jest wysadzinowy Zamawiający zrezygnuje z wykonania w-wy mrozoochronnej z piasku i odpowiednio obniży wynagrodzenie podwykonawcy. 2.7. Na odcinku F poza robotami wskazanymi w projekcie Wykonawca dokona wymiany gruntu na głębokość 25 cm z zastosowaniem kruszywa łamanego 0-31,5mm w celu uzyskania nośności podłoża E2 > 80MPa. W przypadku stwierdzenia po zdjęciu istniejących warstw, że podłoże pod projektowanymi warstwami (AC 11S gr. 4 cm, AC 16P gr. 10 cm) posiada nośności E2 > 80MPa i grunt nie jest wysadzinowy Zamawiający zrezygnuje z wykonania wymiany podłoża i odpowiednio obniży wynagrodzenie Wykonawcy. 3. Uwagi i inne wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia 3.1. UWAGA! Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 3.2. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać drogi dojazdowe i chodniki w czystości. 3.3. Wszystkie istniejące elementy małej architektury, takie jak ławki, śmietniki tablice ogłoszeniowe oraz pozostałe należy po zakończeniu robót doprowadzić do stanu pierwotnego. Uszkodzone elementy małej architektury należy wymienić na koszt Wykonawcy. 3.4. Prace w pobliżu czynnych urządzeń należy prowadzić pod nadzorem branżowym. 3.5. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych wystąpi o pełnienie nadzorów branżowych zgodnie z warunkami stanowiącymi załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. 3.6. W przypadku uszkodzenia systemów korzeniowych drzew nie przeznaczonych do wycinki Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za utrzymanie żywotności uszkodzonych drzew przez okres 3 lat od daty zakończenia prac. 3.7. Po zakończeniu robót teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Obowiązek przywrócenia terenu do stanu pierwotnego nie dotyczy zmian polegających na realizacji przedmiotowego zadania. Dla terenów, o których mowa w p.2.1. Wykonawca pozyska pisemne potwierdzenie właścicieli, że ich teren został przywrócony do stanu pierwotnego i nie zgłaszają żadnych uwag w tym zakresie. 3.8. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. Dla odcinków trasy rowerowej dla których roboty nie będą realizowane na podstawie pozwolenia na budowę Zamawiający przekaże Wykonawcy dzienniki prowadzenia robót, które będą traktowane analogicznie jak dzienniki budowy. 3.9. Aktualnie w trakcie realizacji jest zadanie pod nazwą " Budowa trasy rowerowej na odcinku Centrum - Sośnica - dokumentacja projektowa remontu kładek (4) " które przewiduje wykonanie prac modernizacyjnych kładki na rzece Kłodnica pomiędzy odcinkami E i F trasy rowerowej. Na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia Zamawiający nie dysponuje wiedzą, czy poziom przedmiotowej kładki pozostanie bez zmian czy też ulegnie podwyższeniu. Biorąc powyższe pod uwagę, w trakcie realizacji zadania „Budowa trasy rowerowej Centrum – Sośnica" może zajść konieczność dostosowania wysokościowego trasy rowerowej i powiązanych z nią ciągów komunikacyjnych do poziomu kładki. W tej sytuacji Zamawiający wyłączy z zakresu prac ujętego w niniejszym zamówieniu część trasy rowerowej przyległej do przedmiotowej kładki (odcinek 2 x 50 mb). Dlatego też Zamawiający wskazuje, by Wykonawca uwzględnił w harmonogramie terminowo - rzeczowo - finansowym prace na odcinku do 100 mb od granicy z przedmiotową kładką w końcowym okresie realizacji zadania. 3.10. Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy do zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych i uzyskania z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego, o ile będzie to wymagane zgodnie z przepisami prawa. 3.11. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonanych robót w 2018 r. nie przekroczy 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy zł 00/100). Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 25000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach