Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Centrum trzech kultur z obsługą ruchu turystycznego”

Gmina Suchowola ogłasza przetarg

  • Adres: 16150 Suchowola, pl. Kościuszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7229400 , fax. (085) 7229419
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchowola
    pl. Kościuszki 5
    16150 Suchowola, woj. podlaskie
    tel. (085) 7229400, fax. (085) 7229419
    REGON: 59950300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Centrum trzech kultur z obsługą ruchu turystycznego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Projektowana zabudowa i podstawa jej opracowania: 1) Projekt zagospodarowania przedmiotowych działek opracowano na podstawie prawomocnej Decyzji Nr BUD.6730. 2016 z dn. 28. 04. 2016. o warunkach zabudowy wydanej przez Burmistrza Suchowoli oraz Decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 185/16 z dnia 06 czerwca 2016r. 2) Zaprojektowano: Przebudowę, nadbudowę i rozbudowę istn. parterowego murowanego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na centrum trzech kultur wraz z obsługą ruchu turystycznego w Suchowoli wyposażonego w niezbędną infrastrukturę techniczną, tj. przyłącza energetyczne, wodociągowe z wodociągu miejskiego, przyłącze kanalizacyjne do ogólnospławnej, komunalnej sieci kanalizacji sanitarnej. Ponadto na przyległym terenie do przedmiotowego budynku wykonana jest płyta betonowa do ustawienia kontenera na odpady stałe i urządzony plac postojowy na samochody osobowe – przeznaczone m. in. do obsługi projektowanej inwestycji. 3) Przebudowa napowietrznej linii energetycznej kolidującej z projektowaną zabudową, powinno być wykonane w oparciu o odrębną dokumentację projektową, którą Wykonawca opracuje we własnym zakresie. 4) Podobnie inne pozostałe podstawowe elementy zagospodarowania działki jak utwardzony zjazd z ulicy Pl. Kościuszki i dojścia piesze pozostaną bez zmian do dalszego funkcjonowania. 5) Wody opadowe odprowadzane będą na teren przedmiotowej działki, będącej w gestii Inwestora, jak również nienaruszony zostanie stan wody na gruncie bez wpływu na grunty działek sąsiednich. 6) Wg sytuacji odczytanej na mapie do celów projektowych, proj. Inwestycja nie koliduje z jakąkolwiek inną zabudową czy uzbrojeniem podziemnym na terenie działki i w jej obrębie. 7) Szczegółowy sposób zagospodarowania działki określony został graficznie i opisowo na przedmiotowym projekcie zagospodarowania. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji. Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych przebudowy, nadbudowy i rozbudowy istniejącego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Centrum trzech kultur z obsługą ruchu turystycznego” oraz Projekt zagospodarowania działki nr 529/6, 527/4 w obrębie ewidencyjnym Suchowola dotyczący przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do budynku „Centrum trzech kultur z obsługą ruchu turystycznego”, stanowi uzupełnienie i uszczegółowienie projektu architektoniczno-budowlanego wraz z inwentaryzacją budowlaną przebudowy, nadbudowy i rozbudowy istniejącego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Centrum trzech kultur z obsługą ruchu turystycznego”. Wykonawca nie powinien kosztorysować ich oddzielnie, ponieważ przedmiar robót do projektu architektoniczno-budowlanego ujmuje te elementy w dziale 11, 12, 13 oraz 14. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawiają się marki, znaki towarów, patenty lub pochodzenie albo szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają one na celu jedynie przybliżyć parametry tego produktu. Zamawiający w takiej sytuacji dopuszcza możliwość zastosowania produktu równoważnych. Udowodnienie, że zastosowany produkt jest równoważny spoczywa na wykonawcy. Jeżeli w dokumentacji projektowej jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. 9) Koncepcja wystawy Trzech Kultur w Suchowoli nie stanowi przedmiotu zamówienia, jednak Zamawiający dołącza ją w celu uwidocznienia Wykonawcy zamierzeń Zamawiającego w tym zakresie. 10) Wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia wystawy Wykonawca rozliczy oddzielną fakturą. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - wykonywanie prac murarskich, - wykonywanie prac związanych obsługą sprzętu na budowie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił te osoby w ilości gwarantującej wykonanie zamówienia w terminie, nie mniejszej niż cztery osoby. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. 3. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej w szczególności oświadczenia pracowników wykonujących czynności na budowie, że są zatrudnieni na umowę o pracę. 4. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zatrudnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nie przedstawienie w terminie informacji, o których mowa w pkt powyżej – w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7 b Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola: Bank Spółdzielczy w Suchowoli nr rachunku: 13 8094 0009 0000 0101 2000 0030 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.15.2017 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów, w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 4) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w rozdziale V.2 ppkt. 2.1 i 2.2 niniejszej siwz oraz rozdziale V.5 (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach