Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
- Data zamieszczenia: 2019-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
REGON: 00052642300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, nadbudowa i adaptacja budynku Biblioteki w Wysokiej na cele społeczno-kulturowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa, nadbudowa i adaptacja budynku Biblioteki w Wysokiej na cele społeczno-kulturowe”. Inwestycja realizowana będzie w budynku Wadowickiej Biblioteki Publicznej - filia w Wysokiej, zlokalizowanej na działce nr 226/3; obręb 0013 Wysoka, jednostka ewid. Wadowice, Wysoka 194, 34-105 Wysoka. Zadaniem realizacji przedmiotowej inwestycji jest wpływ na wzrost atrakcyjności istniejącego budynku Biblioteki w Wysokiej, jako miejsca o walorach centrum kulturalno-społecznego, jako miejsca integracji społecznej wsi Wysoka z przeznaczeniem dla mieszkańców w dowolnym wieku: dla rodziców z małymi dziećmi, dla dzieci, dla młodzieży, dla osób dorosłych w pełnym zakresie wieku. Zakłada się przebudowę i nadbudowę budynku po pełnym obrysie celem zapewnienia dwóch w pełni funkcjonalnych kondygnacji użytkowych. Likwidację istniejących dwóch wejść do budynku i wykonanie nowej cofniętej strefy wejścia. Ocieplenie całego budynku. Wykonanie podstawowych instalacji wewnętrznych. Wykonanie elementów zagospodarowania terenu, instalacji wewnętrznych prowadzonych w terenie (w tym wymianę zniszczonego szamba) oraz wykonanie parkingów na terenie. Budynek po przebudowie i nadbudowie ma być w nowoczesnym charakterze. W budynku objętym inwestycją należy zaprojektować i wykonać instalację OZE spełniającą wymaganie zapotrzebowania na energię elektryczną lub cieplną w wysokości 50% zużycia przez budynek pochodzącą ze źródeł odnawialnych. Budynek istniejący o wymiarach ~18x9,5m zlokalizowany w centralnej części działki 226/3. Wysokość budynku istniejącego wynosi około 7,5m mierząc od terenu przy głównym wejściu do budynku. Zakłada się ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych budynku, co będzie miało wpływ na powiększenie wymiarów ostatecznych. Zakładana wysokość budynku po nadbudowie około ~8,8m (nadbudowa o około 2,2-2,3m). Szczegółowy opis budynku oraz zakres planowanych robót budowlanych znajduje się w PFU oraz koncepcji architektonicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.2. ETAP I - wykonanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego zwanego dalej „PFU” oraz koncepcji architektonicznej - kompletnej dokumentacji projektowej, wraz z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy/robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. 4.3. ETAP II: a) wykonanie (po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy/robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę) wszystkich robót budowlanych (wraz z wyposażeniem w wymagane urządzenia), zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, zatwierdzoną przez Zamawiającego. b) pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego w czasie wykonywania robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji, d) przygotowanie dokumentacji odbiorowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. 30.10.2019 r. godzina 11.30 . Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy Urzędu Miejskiego w Wadowicach nr 53 1050 1445 1000 0023 5760 1745 z dopiskiem „wadium w postępowaniu Nr IR.271.144.2019pn. Przebudowa, nadbudowa i adaptacja budynku Biblioteki w Wysokiej na cele społeczno-kulturowe”. Przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.10.2019 r. godzina 11.30 wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.) – składane w oryginale w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Wadowicach pok. nr 25.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, wycena ofertowa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- “Budowa Stacji Uzdatniania wody oraz kanalizacji w miejscowości Biały Dunajec”
Dodano: 2024-06-20 - Nowoczesna biblioteka w Skrzyszowie
Dodano: 2024-06-19 - Budowa kompleksu sportowego os. Wolica
Dodano: 2024-06-18 - Dobudowa windy w dziedzińczyku doświetlającym budynku administracyjnego nr 5 na Wawelu, prowadzącej do niej rampy i schodów oraz budowa pochylni dla niepełnosprawnych.
Dodano: 2024-06-17 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie – etap I
Dodano: 2024-05-08 - Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
Dodano: 2024-04-29 - Budowa infrastruktury kulturalnej w Gminie Tarnów
Dodano: 2024-03-20 - Roboty budowlane i instalacyjne związane z montażem dwóch drewnianych całorocznych domków wypoczynkowych na potrzeby Centrum Wypoczynku Jordanova w Gołkowicach Górnych 163
Dodano: 2024-02-15 - Budowa źródła ciepła opartego na pompach ciepła zlokalizowanych na zrzucie ścieków z oczyszczalni ścieków w Wadowicach wraz z zabudową instalacji PV
Dodano: 2024-01-30 - Budowa stawu rekreacyjnego na działce nr ewid. 10484/171 w miejscowości Krościenko nad Dunajcem
Dodano: 2024-01-25