Przetargi.pl
Przebudowa, nadbudowa i adaptacja budynku Biblioteki w Wysokiej na cele społeczno-kulturowe

Gmina Wadowice Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 873 18 11 , fax. +48 33 873 18 15
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Urząd Miejski
    pl. Jana Pawła II 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48 33 873 18 11, fax. +48 33 873 18 15
    REGON: 00052642300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, nadbudowa i adaptacja budynku Biblioteki w Wysokiej na cele społeczno-kulturowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa, nadbudowa i adaptacja budynku Biblioteki w Wysokiej na cele społeczno-kulturowe”. Inwestycja realizowana będzie w budynku Wadowickiej Biblioteki Publicznej - filia w Wysokiej, zlokalizowanej na działce nr 226/3; obręb 0013 Wysoka, jednostka ewid. Wadowice, Wysoka 194, 34-105 Wysoka. Zadaniem realizacji przedmiotowej inwestycji jest wpływ na wzrost atrakcyjności istniejącego budynku Biblioteki w Wysokiej, jako miejsca o walorach centrum kulturalno-społecznego, jako miejsca integracji społecznej wsi Wysoka z przeznaczeniem dla mieszkańców w dowolnym wieku: dla rodziców z małymi dziećmi, dla dzieci, dla młodzieży, dla osób dorosłych w pełnym zakresie wieku. Zakłada się przebudowę i nadbudowę budynku po pełnym obrysie celem zapewnienia dwóch w pełni funkcjonalnych kondygnacji użytkowych. Likwidację istniejących dwóch wejść do budynku i wykonanie nowej cofniętej strefy wejścia. Ocieplenie całego budynku. Wykonanie podstawowych instalacji wewnętrznych. Wykonanie elementów zagospodarowania terenu, instalacji wewnętrznych prowadzonych w terenie (w tym wymianę zniszczonego szamba) oraz wykonanie parkingów na terenie. Budynek po przebudowie i nadbudowie ma być w nowoczesnym charakterze. W budynku objętym inwestycją należy zaprojektować i wykonać instalację OZE spełniającą wymaganie zapotrzebowania na energię elektryczną lub cieplną w wysokości 50% zużycia przez budynek pochodzącą ze źródeł odnawialnych. Budynek istniejący o wymiarach ~18x9,5m zlokalizowany w centralnej części działki 226/3. Wysokość budynku istniejącego wynosi około 7,5m mierząc od terenu przy głównym wejściu do budynku. Zakłada się ocieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych budynku, co będzie miało wpływ na powiększenie wymiarów ostatecznych. Zakładana wysokość budynku po nadbudowie około ~8,8m (nadbudowa o około 2,2-2,3m). Szczegółowy opis budynku oraz zakres planowanych robót budowlanych znajduje się w PFU oraz koncepcji architektonicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.2. ETAP I - wykonanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego zwanego dalej „PFU” oraz koncepcji architektonicznej - kompletnej dokumentacji projektowej, wraz z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy/robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. 4.3. ETAP II: a) wykonanie (po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy/robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę) wszystkich robót budowlanych (wraz z wyposażeniem w wymagane urządzenia), zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, zatwierdzoną przez Zamawiającego. b) pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego w czasie wykonywania robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji, d) przygotowanie dokumentacji odbiorowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. 23.08.2019 r. godzina 9.30 . Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy Urzędu Miejskiego w Wadowicach nr 53 1050 1445 1000 0023 5760 1745 z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr IR.271.63.2019 pn. Przebudowa, nadbudowa i adaptacja budynku Biblioteki w Wysokiej na cele społeczno-kulturowe”. Przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23.08.2019 r. godzina 9.30 wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z pózn. zm.) – składane w oryginale w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Wadowicach pok. nr 25. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie dostarczyć osobiście dokumentu gwarancji lub poręczenia może to zrobić za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera. Winien wtedy odpowiednio opisać przesyłkę, aby została przekazana do właściwego miejsca w tut. Urzędzie. Nie należy załączać wadium do dokumentów stanowiących ofertę przetargową! Dopuszczalne jest złożenie wadium w jednej lub więcej niż jednej formie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, wycena ofertowa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach