Przetargi.pl
Przebudowa mostu w ciągu ulicy powiatowej Nr 3711N Tadeusza Kościuszki w lok. 0+335 wraz z przebudową ulicy od km 0+000 do km 0+705 oraz przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w granicach istniejącego pasa ulicy Tadeusza Kościuszki oraz ulicy Kolejowej w Nidzicy - etap I odcinek od mostu do dworca PKP

Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 252 313 , fax. 896 254 129
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
    ul. Kolejowa 29
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 252 313, fax. 896 254 129
    REGON: 51075050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatnidzicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu w ciągu ulicy powiatowej Nr 3711N Tadeusza Kościuszki w lok. 0+335 wraz z przebudową ulicy od km 0+000 do km 0+705 oraz przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w granicach istniejącego pasa ulicy Tadeusza Kościuszki oraz ulicy Kolejowej w Nidzicy - etap I odcinek od mostu do dworca PKP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa mostu w ciągu ulicy powiatowej Nr 3711N Tadeusza Kościuszki w lok. 0+335 wraz z przebudową ulicy od km 0+000 do km 0+705 oraz przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w granicach istniejącego pasa ulicy Tadeusza Kościuszki oraz ulicy Kolejowej w Nidzicy - etap I odcinek od mostu do dworca PKP Z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa mostu w ciągu ulicy powiatowej Nr 3711N Tadeusza Kościuszki w lok. 0+335 wraz z przebudową ulicy od km 0+000 do km 0+705. Etap I odcinek od mostu do dworca PKP Zadanie nr 2 – Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami w granicach istniejącego pasa ulicy Tadeusza Kościuszki oraz ulicy Kolejowej w Nidzicy na odcinku od mostu do dworca PKP CPV: 45233140 - 2 Roboty drogowe 45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne Zadanie nr 1: Zakres robót obejmuje: - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - Roboty odwadniające - Fundamentowanie dróg - Roboty w zakresie nawierzchni dróg - Instalowanie znaków drogowych - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Zadanie nr 2: Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze - Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami - Przebudowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami - Roboty elektryczne - Roboty wykończeniowe i odtworzenie zieleni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w projekcie budowlanym, STWiORB, przedmiarze robót, SIWZ oraz w projekcie umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych oprócz operatorów maszyn i urządzeń, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę i dalszych podwykonawców pracowników, o których mowa powyżej, na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierowników budowy oraz kierowników robót, którzy samodzielnie mogą wykonywać powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę wynikają z projektu budowlanego W miejscach, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące spełnienie parametrów technicznych, ekologicznych, jakościowych i estetycznych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót bądź w dokumentacji projektowej. Jeżeli specyfikacja lub dokumentacja nie określa takich parametrów, za rozwiązania równoważne przyjmuje się rozwiązania spełniające wymagania określone przez Zamawiającego przy przyjęciu parametrów rozwiazań zastosowanych w projekcie przy zachowaniu zgodności z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie - W okresie realizacji umowy wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia - Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celi dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy z zastrzeżeniem, że okres gwarancyjny dla oznakowania poziomego wynosić będzie 6 miesięcy. Okres udzielenia gwarancji jakości dla wszystkich robót będzie zależny od zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie zgodnie z kryterium oceny ofert (§ 14 SIWZ) Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bieżące zaopatrzenie miasta w wodę i odbiór ścieków (ciągłość dostaw i odbioru) w trakcie realizacji inwestycji; koszty z tego tytułu należy skalkulować indywidualnie i ująć w cenie oferty. Zadanie nr 1 jest współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1 - 100.000,00 zł (słownie: sto tysiecy złotych). , na zadanie nr 2 - 80.000,00 słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 w terminie do dnia 15.05.2018 r . do godz. 10:30. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno się znaleźć na wskazanych rachunkach bankowych zamawiającego najpóźniej do dnia 15.05.2018 r . godz. 10:30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postepowaniu na zał. Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te maja potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni , terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach