Przetargi.pl
Przebudowa mostu przez rzekę Ślinę w m. Kobylin Kuleszki wraz z dojazdami na dł. 0,453.73 km oraz drogi pow. Nr 2042B w m. Kobylin Borzymy w lok. 3+445 - 3+800 na dł. 0,355 km.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2757481 , fax. 086 2757480
  • Data zamieszczenia: 2010-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. 1 Maja 8 8
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2757481, fax. 086 2757480
    REGON: 45067260400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brak
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu przez rzekę Ślinę w m. Kobylin Kuleszki wraz z dojazdami na dł. 0,453.73 km oraz drogi pow. Nr 2042B w m. Kobylin Borzymy w lok. 3+445 - 3+800 na dł. 0,355 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę mostu przez rzekę Ślinę w m. Kobylin Kuleszki wraz z dojazdami na dł. 0,453.73 km w ciągu drogi pow. Nr 2043B Zawady - Sikory - Zalesie Łabędzkie - Kobylin Borzymy oraz drogi pow. Nr 2042B w m. Kobylin Borzymy w lok. 3+445 - 3+800 na dł. 0,355 km. Przebudowa mostu żelbetowego 3-przęsłowego o dł. 21,0 m i szer. 6,14 m + 2x1,20 m, ustrój niosący z belek prefabrykowanych typu Gromnik o rozpiętości teoretycznej w osiach podparcia 5,75 m + 9,00 m + 5,75m polegać będzie na wymianie izolacji z nawierzchnią, drenażu pomostu, naprawę i zabezpieczenie powierzchni betonowych, wykonanie płyt przejściowych i ustawienie barieroporęczy, wykonanie schodów do obsługi i umocnienie stożków. Szerokość jezdni na obiekcie 6,0 m, obustronne chodniki po 1,25 m, całkowita szerokość mostu 9,70 m, długość 21,0 m. W ramach przebudowy dojazdów na dł. 0,453.73 km z początkiem trasy na skrzyżowaniu z dr. Nr 2042B planuje się wykonanie jezdni 6,0 m z lewostronnym chodnikiem szerokości 1,50 m i prawostronnym poboczem gruntowym szer. 1,50 m. Przewiduje się usunięcie istn. nawierzchni z betonu smołowego poprzez sfrezowanie, a następnie wykonanie warstwy wyrównawczo-spadkowej z kruszywa łamanego i destruktu w proporcji 50% / 50% stabilizowanego mechanicznie, ułożenie geosiatki do wzmocnienia podłoża, wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego gr. 10 cm, wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 8 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm. Planuje się ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie chodnika z płyt betonowych 35x35x5 cm oraz wjazdów bramowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm. W ramach przebudowy drogi 2042B planuje się wykonanie rozbiórki krawężników, nawierzchni bitumicznej, trylinki, chodników z płyt betonowych, pionową regulację kratek ściekowych, zaworów wodociągowych i studzienek telefonicznych, wykonanie koryta gł. 30 cm wraz z odwozem urobku na odl. do 1 km, wykonanie podbudowy gr. 20 cm z pospółki z 30% domieszką kruszywa łamanego, wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm i ścieralnej 3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, ustawienie poręczy ochronnych łańcuchowych, ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm i obrzeży, ułożenie chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. odpowiednio 6 i 8 cm. W przypadku braku dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6. > Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacjach projektowych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych na poszczególne elementy zamówienia. > Wykonawca opracuje Projekt organizacji ruchu na czas przebudowy w dostosowaniu do posiadanego sprzętu oraz własnych metod organizacyjnych realizacji robót. Projekt organizacji ruchu na czas budowy winien być zatwierdzony przez Organ Zarządzający Ruchem. > Koszty za badania laboratoryjne ponosi Wykonawca. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a) pomiar równości podłużnej b) grubość nawierzchni, c) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-asfaltowej tj. skład mieszanki, w stosunku do betonów wbudowanych w konstrukcję nośną mostu d) wytrzymałość betonu na ściskanie, e) mrozoodporność, f) nasiąkliwość, g) wodoszczelność. > Badania laboratoryjne winny być przeprowadzone przez niezależne laboratorium drogowe posiadające uprawnienia do przeprowadzenia powyższych badań. > Spadki poprzeczne nawierzchni mierzone będą za pomocą łaty przy współudziale pracowników Wykonawcy i Zamawiającego. > Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Instrukcją DP-T14 o dokonywaniu odbiorów robót drogowych i mostowych realizowanych na drogach zamiejskich krajowych i wojewódzkich z 1989 r. ze zmianami wprowadzonymi Zarządzeniem Nr 4 GDDP z dnia 10.04.1992 r. i Zarządzeniem Nr 9 GDDP z dnia 14.05.1993r. oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. > Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane wyniki z przeprowadzonych badań, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości i atesty na wbudowane materiały. > Koszt inwentaryzacji robót ponosi Wykonawca. Inwentaryzację należy sporządzić na papierze ozalidowym, w 3 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, do przekazania Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/index.php?pid=przetZDP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach