Przetargi.pl
Przebudowa mostu o nr 01023980 w Hrubieszowie nad Kanałem Ulga w ciągu drogi powiatowej nr 3470L ul. Ludna w kilometrażu km 0+110

Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 962 091 , fax. 846 962 595
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 962 091, fax. 846 962 595
    REGON: 95037164300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdh.hrubieszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu o nr 01023980 w Hrubieszowie nad Kanałem Ulga w ciągu drogi powiatowej nr 3470L ul. Ludna w kilometrażu km 0+110
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu pn. Przebudowa mostu o nr 01023980 w Hrubieszowie nad Kanałem Ulga w ciągu drogi powiatowej nr 3470L ul. Ludna w kilometrażu km 0+110. Na przedmiot zamówienia składa się branża mostowa i branża drogowa. Zakres robót obejmuje przebudowę istniejącego mostu trzyprzęsłowego o konstrukcji z belek prefabrykowanych o długości całkowitej obiektu 31,73 m nad Kanałem Ulga w ciągu drogi powiatowej nr 3470L ul. Ludna w Hrubieszowie. Most usytuowany jest pod kątem 135 stopni do przeszkody. Zakres prac obejmuje w branży mostowej w szczególności: 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym – 0,08 km; 2) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 1 kpl; 3) mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych – 372,94 m3; 4) mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm – 28 m3; 5) rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie na zakład – 450 m2; 6) rozebranie nawierzchni mas z mineralno – bitumicznych gr. 12 cm mechanicznie – 660 m2; 7) rozebranie nawierzchni z betonu gr. 30 cm mechanicznie Krotność = 2 – 56 m2; 8) demontaż poręczy mostowych – 78 m; 9) rozebranie umocnienie skarp stożków z betonu gr. śr. 15 cm – 6 m2; 10) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 20 km – 493 m3; 11) transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym na odległość do 20 km – 3,92 t; 12) wykonanie tymczasowego podparcia, podwieszenia i zabezpieczenia kabli energetycznych znajdujących się w kapie chodnikowej po wykonaniu rozbiórki ustroju nośnego i ułożeniu go ponownie w kapie chodnikowej po wykonaniu płyty pomostu – 1 kpl; 13) roboty ziemne wykonywane kaparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowczym – 435 m3; 14) ręczne zasypywanie wnęk ze ścianami budowli inżynieryjnych przy wys. zasypania do 4 m wraz z dostarczeniem ziemi; zagęszczanie mechaniczne, grunt kat. I-II zasypywanie wykopów ze ścianami przyczółków – 296,6 m3; 15) ręczne formowanie nasypów stożków nasypu z gruntu kat. I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi – 43 m3; 16) deskowanie tradycyjne ław fundamentowych i podpór betonowych lub żelbetowych (płyta pomostu, słupy, przyczółki) – 715 m2; 17) wykonanie podparcia konstrukcji stalowej na czas montażu i betonowania płyty pomostu – 1 kpl; 18) przygotowanie zbrojenia na budowie prętami o śr. 10-32mm – 67,5 t; 19) montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi o śr. 10-32 mm – 67,5 t; 20) betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie – ściany, ławy i ciosy podłożyskowe betno B30 (C25/30) – 144 m3; 21) betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie płyt ustrojów niosących bez wsporników pełnych beton B35 (C30/37) – 110 m3; 22) obsadzenie kotew talerzowych łączących płytę pomostu z kapą chodnikową – 140 szt; 23) montaż prefabrykowanych desek gzymsowych – 80 m; 24) betonowanie stóp i płyt fundamentowych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym – beton wyrównawczy C8/10 – korki betonowe – 38,5 m3; 25) iniekcja ciśnieniowa rys ścian filarów i przyczółków – 55 dm3; 26) naprawa powierzchni pionowych podpór zaprawami typu PCC – 0,8 m3; 27) koszty zakupu i wytworzenia konstrukcji stalowej ustroju nośnego wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym zgodnie z projektem technicznym i SST – 61,7 t; 28) montaż konstrukcji stalowej – 61,7 t; 29) montaż łożysk o masie do 2,0 t –montaż łożysk zgodnie z DT – 28 szt; 30) izolacje typu GRACE i inne z folii samoprzylepnych poziome płyta pomostu i płyty przejściowe – 620 m2; 31) montaż drenów prefabrykowanych dla odwodnienia izolacji – 144 m; 32) krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo – piaskowej – 14 m; 33) montaż krawężników kamiennych 20x20 cm na łuku na podlewce niskoskurczowej – 80 m; 34) wykonanie elementów odwodnienia ustrojów niosących -sączki odwadniające fi 56mm – 10 elem.; 35) układanie rur ochronnych dwudzielnych na kable energetyczne – 40 m; 36) układanie rur ochronnych HDPE o śr. 110 mm w kapach chodnikowych – 320 m; 37) ułożenie mostowych elementów dylatacji bitumiczno - elastomerowej 45/10 – 38 m; 38) wykonanie zabezpieczenia antykoryzyjnego powierzchni betonowych – warstwa gruntująca – 662,4 m2; 39) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych – warstwa zamykająca – 662,4 m2; 40) cienkowarstwowa nawierzchnia powłoka epoksydowo poliuretanowa gr. 6mm – 243,7 m2; 41) ułożenie drenów poprzecznych- wycena przez analogię – rury drenarskie za pytami przejściowymi owinięte geowłókniną otoczona kruszywem – 40 m; 42) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne – wykonywane na zimno – pionowe z roztworu asfaltowego – pierwsza warstwa – powierzchnia w jednym miejscu do 100 m2 – 95 m2; 43) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne – wykonywane na zimno – pionowe z roztworu asfaltowego – każda następna warstwa – powierzchnia w jednym miejscu do 100m2 – 95 m2; 44) umocnienie skarp stożków dyblami na podsypce piaskowej – ułożenie trylinki wklęsłej gr. 12 na podsypce cementowo – piaskowej gr. 10 cm – 22,5 m2; 45) schody na skarpach nasypów, przekopów prefabrykowanych o szer. 0,8m z balustradą – 10 m; 46) podbudowy betonowe gr. 20 cm warstwa dolna pielęgnowane piaskiem i wodą – 200 m2; 47) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm – 220 m2; 48) nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa wiążąca) – 266 m2; 49) nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 266 m2; 50) montaż barier sprężystych jednostronnych – odcinki proste – wycena przez analogię – barieroporęcz na moście przekładkowa sztywna typ III H1, W3, B – 80 m; 51) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania robót na czas rozbiórki i budowy mostu -1 kpl. Przebudowywany obiekt znajduje się w granicach ochrony konserwatora zabytków układu urbanistycznego Miasta Hrubieszowa. Należy zachować kolorystykę projektowanego obiektu zgodnie z zaleceniami i wytycznymi konserwatorskimi do przebudowy ww. mostu (Decyzja LWKZ z dnia 25.09.2019 r., znak IN.III.5142.3.23.2019). Zakres prac w branży drogowej obejmuje w szczególności: 1) roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – 140 m2; 2) plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. I-III – 210 m2; 3) humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm – 210 m2; 4) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 140 m; 5) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo – piaskowej – 120 m; 6) nawierzchnie z kostki betonowej o wysokości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej - 441 m2; 7) studnie kanalizacyjne fi 600 mm wraz z wpustem drogowym d400 – 2 stud.; 8) montaż rur deszczowych PCV o śr. nom. 200 mm wraz z wpięciem do studni kanalizacji deszczowej – 18 m; 9) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczna asfaltową mechanicznie – 30 t; 10) nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa wiążaca) – 334 m2; 11) nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) – 474 m2. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - dokumentacja projektowa; - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; - przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie zł: czterdzieści tysięcy zł 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku: 25 9610 0002 2009 0062 5434 0003 z adnotacją „Wadium znak sprawy: PZD – 1.343.12.2020”; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach