Przetargi.pl
Przebudowa mostów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 980 w m. Binarowa i Kończyska Zadanie nr 1: Przebudowa mostu na potoku Paleśnianka w m. Kończyska - zaprojektuj i wybuduj. Zadanie nr 2: Przebudowa mostu na potoku Sitniczanka w m. Binarowa - zaprojektuj i

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-085 Kraków, ul. B. Głowackiego 56
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6382603 , fax. 012 6382663
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
    ul. B. Głowackiego 56 56
    30-085 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6382603, fax. 012 6382663
    REGON: 00058889000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 980 w m. Binarowa i Kończyska Zadanie nr 1: Przebudowa mostu na potoku Paleśnianka w m. Kończyska - zaprojektuj i wybuduj. Zadanie nr 2: Przebudowa mostu na potoku Sitniczanka w m. Binarowa - zaprojektuj i
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa mostów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 980 w m. Binarowa i Kończyska Zadanie nr 1: Przebudowa mostu na potoku Paleśnianka w m. Kończyska - zaprojektuj i wybuduj Zadanie nr 2: Przebudowa mostu na potoku Sitniczanka w m. Binarowa - zaprojekt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 80000 PLN - dla zadania nr 1, 40000 PLN - dla zadania nr 2
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) wykażą się doświadczeniem: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektu mostowego (bez mostów drewnianych i przepustów), w tym: jednego obiektu mostowego o długości całkowitej nie mniejszej niż 30,0 m. 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1 kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do przedmiotu zmówienia uprawnienia budowlane mostowe bez ograniczeń, który pełnił obowiązki Kierownika Budowy przy budowie lub przebudowie co najmniej trzech obiektów mostowych /bez mostów drewnianych i przepustów/. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na dwa zadania musi mieć do dyspozycji dwóch kierowników budowy o w/w uprawnieniach i doświadczeniu. 2.2 projektantem branży mostowej posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu, który w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jeden projekt budowy lub przebudowy obiektu mostowego (bez mostów drewnianych i przepustów) o długości całkowitej nie mniejszej niż 30,0 m. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie: sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. III 2) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających warunki, określone w pkt. III 2) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ujęte w Wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118), w szczególności: - decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych - wpis do właściwej organizacji samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem z określonym w nim terminem ważności. 7. Dowód wpłaty wadium 8. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianą Dz.U. z 2008 r Nr 188, poz 1155.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach