Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-093 Kraków, ul. Bronowicka 44
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6190516, 6190537 , fax. 012 6190573
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie
ul. Bronowicka 44 44
30-093 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6190516, 6190537, fax. 012 6190573
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Poczta Polska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów włókienniczych do dalszej odsprzedaży w Urzędach Pocztowych podległych CP ORJ Tarnów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę artykułów włókienniczych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży. Przedmiot zamówienia stanowiący przedmiot dostawy asortymentu został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - zwro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 p.z.p. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ściereczek oraz nakładek na mopa
Dodano: 2015-10-13 - dostawa wraz z montażem rolet zewnętrznych dwóch świetlików dachowych
Dodano: 2015-07-28 - dostawa wraz z montażem rolet zewnętrznych dwóch świetlików dachowych
Dodano: 2015-06-25 - dostawa wraz z montażem rolet zewnętrznych dwóch świetlików dachowych
Dodano: 2015-06-03 - dostawa i montaż rolet dziennych, półprzepuszczalnych, z powłoką zewnętrzną odbijającą promienie słoneczne
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa i montaż rolet dziennych, półprzepuszczalnych, z powłoką zewnętrzną odbijającą promienie słoneczne
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa i montaż 10 rolet zewnętrznych aluminiowych do sali 123 w pawilonie B2 dla WIMIR
Dodano: 2014-09-02 - Dostawa i montaż rolet dla WIMIR AGH
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa rolet materiałowych w zabudowie metalowej wraz z montażem dla WIMiC - nr sprawy KC-zp.272-270/14
Dodano: 2014-04-30 - dostawę rolet tekstylnych dla WIMiR i WGGiOŚ- KC-zp.272-249/14
Dodano: 2014-04-24