Przetargi.pl
„Przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody we wsi Piątkowo”

Gmina Kowalewo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, Plac Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowalewo Pomorskie
    Plac Wolności 1
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
    REGON: 871118595
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowalewopomorskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody we wsi Piątkowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 3.1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj „ Przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody we wsi Piątkowo” położonej na działce o nr geod. 1/6 obręb ewidencyjny Piątkowo gmina Kowalewo Pomorskie, powiat golubsko-dobrzyński w zakresie projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz uzyskania niezbędnych opinii, wyników badań, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z zaprojektowaniem, wykonaniem i przekazaniem do użytkowania kompletu prac związanych z przebudową ( modernizacją ) stacji uzdatniania wody we wsi Piątkowo.” zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3.2 Wizja lokalna Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej inwestycji. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył, na własny koszt, odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. 3.3 Inwestycja obejmować będzie : A. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w zakresie: - opracowania koncepcji rozwiązań technicznych obejmujących: ~ bilans zapotrzebowania na wodę, ~ określenia warunków hydraulicznych zasilania sieci wodociągowej, ~ proponowaną technologię uzdatniania wody, ~propozycję rozbudowy istniejącego systemu magazynowania wody uzdatnionej na terenie objętym zakresem zamierzenia inwestycyjnego, z uwzględnieniem budowy zbiornika retencyjnego o konstrukcji stalowej, posadowionego na fundamencie żelbetowym. Zbiornik retencyjny wody, powinien wykonywany być w warunkach stabilnej produkcji w hali produkcyjnej. Na terenie posadowienia, realizowany powinien być wyłącznie montaż gotowych segmentów, wcześniej wykonanych w hali produkcyjnej. Nie dopuszcza się wykonywania zbiornika na budowie. ~ propozycje wykonania prac remontowych istniejącego budynku. W koncepcji przedstawić należy również, proponowane rozwiązania zasilania sieci odbiorczej w wodę uzdatnioną, przez budowę nowej pompowni drugiego stopnia – zestawu pompowo- hydroforowego, zasilającej wodociągową sieć odbiorczą. Koncepcja techniczna i przedstawione w niej rozwiązania, wymagają akceptacji Zamawiającego, przed rozpoczęciem fazy przygotowawczej do prac projektowych. - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu warunków lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla zamierzenia inwestycyjnego, - wykonanie badań hydrotechnicznych (geologicznych) gruntu, pod budowę fundamentów zbiornika retencyjnego oraz odstojnika, - wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zatwierdzonych przez Zamawiającego rozwiązań koncepcyjnych obejmujących branże : ~ wod-kan. i technologię, ~ elektryczną, ~ automatykę i sterowanie, ~ konstrukcyjną, ~ architektoniczną, ~ zagospodarowanie terenu. - uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń dla opracowań projektowych, - uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego dla zamierzenia inwestycyjnego, jeżeli będzie wymagane. B) Realizacja prac wykonawczych, obejmujących zatwierdzone rozwiązania techniczne, w zakresie: - proponowanej technologii uzdatniania wody, - proponowanych rozwiązań materiałowych, - proponowanych rozwiązań w zakresie automatyki i sterowania, -budowy zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej, stalowego, posadowionego na fundamentach żelbetowych. Zbiornik retencyjny wykonane powinny być w całości w hali produkcyjnej. Nie dopuszcza się wykonywania zbiornika na placu budowy jako zbiornika spawanego –montowanego z poszczególnych elementów stanowiącego jego konstrukcję. Nie dopuszcza się zbiornika, którego wyposażenie stanowi wkład gumowy. Nie dopuszcza się zbiornika montowanego z elementów – segmentów, skręcanych na placu budowy. Zbiornik, w całości jako produkt, powinny posiadać atest PZH. - wykonania pompowni drugiego stopnia, zasilającej wodociągową sieć odbiorczą, w zasięgu oddziaływania zamierzenia inwestycyjnego, z zastosowaniem przetwornicy częstotliwości obrotów silników pomp i monitoringiem pracy pomp zestawu, - wykonania nowej rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej, - wykonania towarzyszących instalacji elektrycznych i sterowniczych, - wykonania prac remontowych pomieszczeń stacji uzdatniania wody, - wykonania nowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, rurowych wod-kan oraz elektrycznych i sterowniczych, - wykonania prac ogólnobudowlanych, - uruchomienia instalacji wraz z badaniami laboratoryjnymi i szkoleniem obsługi, - uzyskania wyników jakościowych wody uzdatnionej, zgodnie z wymogami obowiązującego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 listopada 2015 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 lub jednej z poniżej podanych form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 110). 4) Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty. 5) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Termin ważności gwarancji powinien obejmować termin związania ofertą. Ponadto dokument nie powinien zawierać klauzul ograniczających w sposób nieuzasadniony odpowiedzialność gwaranta. 6) Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: • po wyborze oferty najkorzystniejszej, • po unieważnieniu postępowania. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 2. dowód wniesienia wadium; 3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. 4. tabelę wynagrodzenia ryczałtowego – załącznik nr 10 do SIWZ 5. oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania – jeżeli dotyczy. Brak takiego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa; 6. pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych; 7. w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: • jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, • wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, • każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia, przedłożyć Zamawiającemu łączącą Wykonawców umowę (umowę cywilnoprawną) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: • sposób ich współdziałania, • zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich, • numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu, • solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, • umowa powinna zawierać wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach