Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA (MODERNIZACJA) DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH WE WSI CHOJNY GM. LUTUTÓW NA DZIAŁCE NR 144/2”

Gmina Lututów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-360 Lututów, ul. Klonowska
  • Województwo: łodzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 714 880 , fax. 438 714 052
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lututów
    ul. Klonowska 8
    98-360 Lututów, woj. łodzkie
    tel. 438 714 880, fax. 438 714 052
    REGON: 73093434683000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lututowgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA (MODERNIZACJA) DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH WE WSI CHOJNY GM. LUTUTÓW NA DZIAŁCE NR 144/2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem wykonania zamówienia jest przebudowa (modernizacja ) drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Chojny gm. Lututów na działce 144/2. Zakresem robót do wykonania na tejże drodze o dł. 700 m i szer. 5,00 m na odcinku 150 m oraz 3,5 m na odcinku 550 m polegać będzie na wyrównaniu przekroju poprzecznego i podłużnego istniejącej nawierzchni tłuczniowej mieszanką kruszywa łamanego grubości 10 cm; wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej ( warstwa ścieralna ) o grubości warstwy po zagęszczeniu 4,0 cm; wykonaniu obustronnego pobocza szer. 1,5 m - utwardzone mieszanką kruszywa łamanego na szer. 0,5 m od strony jezdni. Wszystkie materiały użyte do budowy oraz sposób wykonania robót winny odpowiadać wymaganiom norm państwowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, ślepy kosztorys stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wybrany wykonawca obowiązany będzie do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Jeśli w dokumentacji technicznej projektant przykładowo podał nazwę własną producenta dla danego materiału, to jest to czynnik wspomagający przy wyborze parametrów, co nie oznacza, iż oferent nie może zastosować innych materiałów o równoważnych parametrach. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych z zastrzeżeniem, że nie odbiegają one jakością i standardem od przyjętych w kosztorysach i dokumentacji projektowej oraz będą spełniać wymogi prawa krajowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności w tym - Kierownik budowy: wykształcenie: techniczne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogownictwo zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy 3. Projekt umowy 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 7. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca 10. Oświadczenie wykonawcy z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 11. Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach