Przetargi.pl
Przebudowa Miejskiego Centrum Medycznego Podłęże - wymiana instalacji centralnego ogrzewania

Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 235
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 616-57-51 , fax. 0-32 616-57-51
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o.
    ul. Grunwaldzka 235 235
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 0-32 616-57-51, fax. 0-32 616-57-51
    REGON: 27747997600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Miejskiego Centrum Medycznego Podłęże - wymiana instalacji centralnego ogrzewania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składają się: roboty demontażowe polegające na demontażu: żeliwnych grzejników, zaworu zaporowego i redukcyjnego, zaworów grzejnikowych, rurociągu stalowego wraz z demontażem pionów, gałązek, rur centralnego ogrzewania, oraz demontażu demolacyjnym izolacji przewodów poziomych w piwnicach; prace montażowe polegające na zamontowaniu rurociągów stalowych, grzejników stalowych dwupłytowych i trzypłytowych, zaworów grzejnikowych, zaworów odpowietrzających, zaworów przelotowych i zwrotnych; roboty pozostałe: czyszczenie poprzez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości rurociągowej, odtłuszczanie, malowanie emaliami termoodpornymi oraz izolacja rurociągów, prace ogólnobudowlane polegające na przebiciu otworów pod nowe piony , zabetonowanie otworów w stropach i ścianach, wykucie i zamurowanie bruzd pionowych i poziomych, położenie tynków zwykłych wewnętrznych oraz obudowanie elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi, wywiezienie złomu oraz gruzu. Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie technicznym - załącznik nr 7 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ, oraz w przedmiarze robót - załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.700 zł (trzy tysiące siedemset złotych). 3.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert w jednej lub kilku z n/w form: a) w pieniądzu (zł) na konto Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. - ING Bank Śląski o/ Jaworzno nr 75105013021000002276644800 (kwota wadium musi być na koncie Zamawiającego w ww. terminie) albo w tym samym terminie do kasy Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4.Potwierdzeniem wniesienia wadium jest kserokopia jego wniesienia załączona do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz 5.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 4)w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 2-3 5)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1) b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)uprawnienia budowlane osoby (osób), która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa d)uprawnienia budowlane osoby (osób), która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. e)wykaz zatrudnionych osób biorących udział w realizacji zamówienia z podaniem stanowiska i stażu pracy f)wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich zakresu, wartości, miejsca i daty wykonania oraz potwierdzenia, że roboty zostały wykonane należycie. 2.Dokumenty, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.W przypadku składania ofert przez spółkę cywilna, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszystkich wymienionych dokumentów, a każdy ze wspólników również dokumentów wymienionych w pkt 1a i b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach