Przetargi.pl
Przebudowa magazynów Opery Śląskiej przy ul. Łagiewnickiej w Bytomiu

Opera Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Moniuszki 21/23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3966856 , fax. 032 2814335
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opera Śląska
    ul. Moniuszki 21/23 21/23
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3966856, fax. 032 2814335
    REGON: 00027931500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa magazynów Opery Śląskiej przy ul. Łagiewnickiej w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I. Zadanie nr 1 - przebudowa magazynów Opery Śląskiej w Bytomiu przy ul. Łagiewnickiej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w przedmiarze robót, dokumentacji budowlano - wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poszczególnych branż ( załącznik nr 1 do siwz) Wszystkie wymienione z nazw artykuły należy rozumieć jako wskazanie wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych. W ramach zadania nr 1 należy opracować świadectwo charakterystyki energetycznej dla przedmiotowej inwestycji. II. Zadanie nr 2 - dostawa i montaż systemu SSWiN/KD i CCTV Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w przedmiarze robót, dokumentacji budowlano - wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poszczególnych branż ( załącznik nr 2 do siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawianjący nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) dostarczą wszystkie wymienione w rozdz. II pkt. 1 dokumenty wraz z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) spełnią wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla zadania nr 1 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 3 do siwz), 2) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 4 do siwz), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo); brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności; wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres robót wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres robót w jego ofercie, 5) kosztorys ofertowy szczegółowy (w którym wartość kosztorysową robót należy przedstawić w sposób jaki opisano w Rozdziale 2 § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. - Dz.U.z 2004r. Nr 130 poz. 1389) wykonany na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót (załącznik nr 1), 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (dotyczy kierownika budowy), a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w każdej z poniższych specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które są członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego, b) dodatkowo należy dołączyć kserokopie zaświadczenia potwierdzającego przynależność kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbiorów końcowych) ( załącznik nr 5). Dla zadania nr 2 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 3 do siwz), 2) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 4 do siwz), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo); brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności; wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres robót wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres robót w jego ofercie, 5) kosztorys ofertowy szczegółowy (w którym wartość kosztorysową robót należy przedstawić w sposób jaki opisano w Rozdziale 2 § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. - Dz.U.z 2004r. Nr 130 poz. 1389) wykonany na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót (załącznik nr 2), 6) dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do nadzoru robót w zakresie instalacji niskich prądów - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbiorów końcowych) ( załącznik nr 5). Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie musi obejmować ustawową odpowiedzialność wykonawcy (delikt, kontrakt) z tytułu zdarzeń szkodowych zaistniałych w trakcie realizacji prac zleconych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem w następstwie którego jest on zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej przy czym jako osobę trzecią rozumie się każdą osobę inną niż wykonawca. 1. OC Deliktowe z rozszerzeniem o ryzyka: przeniesienie ognia i zalania; prowadzenie prac na wysokościach. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 1 000 000 PLN dla zadania nr 1 i 300 000 zł dla zadania nr 2 2. OC Kontraktowe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania zobowiązania. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 300 000 PLN dla zadania 1 i 100 000 dla zadania 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera-slaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach