Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Ratuszowa 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 2398400 , fax. 55 2398405
- Data zamieszczenia: 2013-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
ul. Ratuszowa 4 4
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 2398400, fax. 55 2398405
REGON: 00280992900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa lokalu mieszkalnego na świetlicę dla potrzeb mieszkańców budynku wielorodzinnego przy ul. Łęczyckiej 26 w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa lokalu mieszkalnego na świetlicę dla potrzeb mieszkańców budynku wielorodzinnego przy ul. Łęczyckiej 26 w Elblągu zlokalizowanego na działce nr 1322 obręb 20. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Przebudowa budynków Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne elektryczne Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 2. Zakres zamówienia. Wykonanie robót budowlanych polegających między innymi : W robotach ogólnobudowlanych na: - częściowym wyburzeniu oraz zamurowaniu ścian wewnętrznych, - wykonaniu ścian wewnętrznych z bloczków z betonu komórkowego, - wykonaniu nadproży prefabrykowanych i stalowych, - wykonaniu posadzek z płytek gresowych oraz wykładziny z tworzyw sztucznych typu Tarkett z warstwą wyrównującą z zaprawy samopoziomującej, - wyrównywaniu ścian płyta gipsowo-kartonową oraz licowaniu ścian glazurą, - malowaniu ścian i sufitów farba emulsyjną, - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, W robotach elektrycznych na: - dostosowaniu istniejącej instalacji elektrycznej 230V oraz niskoprądowej do nowego układu i funkcji pomieszczeń, - remoncie instalacji oświetlenia podstawowego i obwodów gniazd wtyczkowych, - wykonaniu zasilania jednostek wentylacji mechanicznej wywiewnej, - wykonaniu oświetlenia awaryjnego poprzez zastosowanie modułów awaryjnych 2h w oprawach oświetlenia podstawowego, W robotach sanitarnych na: - wykonaniu instalacji wodociągowej z rur wielowarstwowych z armaturą - wykonaniu instalacji kanalizacji sanitarnej - z rur kanalizacyjnych PVC z przyborami i urządzeniami, - wykonaniu instalacji grzewczej z rur stalowych oraz wymianie grzejników żeliwnych na panelowe Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: Usługi Projektowe Tomasz Świder z siedzibą w Dzierzgoniu ul.3 Maja 32, stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. W pozycjach opisujących przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. W dokumentacji projektowej przyjęto ze względów technicznych (konieczność wykonania obliczeń i prawidłowego doboru) konkretne wyroby na które Wykonawca może stosować wyroby zamienne pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kosztorysach ofertowych wskazał i opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo - kosztorysowej. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wskazane przez Wykonawcę. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy załączyć do kosztorysu opisy lub fotografie oraz informacje o danych technicznych i aprobaty techniczne dla materiałów (i urządzeń) równoważnych. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 5. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 6. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia w/w robót. 8. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 9. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku gospodarczego i bazy sprzętu p.poż. przy siedzibie Nadleśnictwa Mrągowo
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa budynku Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. A. Asnyka 4 w Elblągu
Dodano: 2015-06-11 - Przebudowa i rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków komunalnych w Węgorzewie - przebudowa budynków socjalnego i energetycznego
Dodano: 2015-03-16 - Remont dwóch domków letniskowych nr 7 i 8 oraz przygotowanie domków letniskowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, A, B, C, D do sezonu w Bazie socjalnej GDDKiA Oddziału w Olsztynie, w miejscowości Narty, gm. Jedwabno
Dodano: 2015-03-11 - Przebudowa pomieszczeń piwnicy na archiwum w budynku GDDKiA Oddział w Olsztynie (Olsztynek, ul. Poranna 36)
Dodano: 2015-01-27 - Remont i doposażenie świetlicy wiejskiej w msc. Wielka Tymawa
Dodano: 2014-07-17 - Przebudowa zlewni mleka z adaptacją na świetlicę wiejską w Osiece
Dodano: 2014-05-09 - Remont i częściowa rozbiórka budynku nr 34 ze zmianą sposobu przeznaczenia wraz z robotami zewnętrznymi na terenie kompleksu wojskowego w Łomży przy ul. Legionów 133 - postępowanie nr 23/RB
Dodano: 2014-04-25 - Remont czterech domków letniskowych (3, 4, 5, 6) oraz łazienki i kuchni w domku A w Bazie socjalnej GDDKiA Oddział w Olsztynie, w miejscowości Narty, gm. Jedwabno
Dodano: 2014-03-11 - Przebudowa części pomieszczeń budynku internatu na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim
Dodano: 2013-07-26