Przetargi.pl
Przebudowa linii napowietrznej na kablową wraz z przyłączami, przebudowa i rozbudowa linii elektroenergetycznej 0,4 kV łącznie z oświetleniem ulicznym w m-ci Lubaczów I etap ul. Mickiewicza i Leśna.

PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, Oddział Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Koźmiana 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 539 21 00 , fax. 084 539 21 09
  • Data zamieszczenia: 2013-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, Oddział Zamość
    ul. Koźmiana 1 1
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 539 21 00, fax. 084 539 21 09
    REGON: 06055284000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pgedystrybucja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sektor elektroenergetyczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa linii napowietrznej na kablową wraz z przyłączami, przebudowa i rozbudowa linii elektroenergetycznej 0,4 kV łącznie z oświetleniem ulicznym w m-ci Lubaczów I etap ul. Mickiewicza i Leśna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem są roboty budowlane branży elektroenergetycznej - Przebudowa linii napowietrznej na kablową wraz z przyłączami, przebudowa i rozbudowa linii elektroenergetycznej 0,4 kV łącznie z oświetleniem ulicznym w m-ci Lubaczów I etap ul. Mickiewicza i Leśna. 3.2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 45231400-9 roboty w zakresie budowy linii energetycznych 45232000 2 roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45232200 4 roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45316110 9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 3.3. Zakres robót obejmuje: 3.3.1. Zakres robót związany z przyłączeniem nowych odbiorców (finansowanie: PGE Dystrybucja S.A.): a) Budowa linii kablowej nN obwód nr 1 na odcinku od istn. stacji Lubaczów 32 do proj. SK nr 32/01/07 b) Budowa linii kablowej nN obwód nr 2 na odcinku od istn. stacji Lubaczów 32 do proj. SK nr 32/02/05 i słupa linii napowietrznej nN nr 27/14. c) Budowa linii kablowej nN obwód nr 3 na odcinku od istn. stacji Lubaczów 32 do proj. SK nr 32/03/02, d) Budowa przyłączy kablowych YAKY-4x35mm2 do nowych odbiorców dz. nr 339 i 1188, e) Budowa przyłączy kablowych YAKY-4x35mm2 do szaf oświetleniowych obwód 2 i 3 3.3.2. Zakres robót związany z odtworzeniem sieci (finansowanie: PGE Dystrybucja S.A.): a) Przebudowa istniejących przyłączy napowietrznych na kablowe typu YAKY- 4x35mm2 oraz przełożenie istniejących przyłączy kablowych b) Przebudowa istniejącej linii napowietrznej słupy nr 26/14 i 27/14, c) Demontaż linii napowietrznej nN 3.3.3. Zakres robót związany z budową oświetlenia ulicznego (finansowanie: Gmina Miejska Lubaczów): a) Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKY 4x25mm2 ze stacji 15/04kV Lubaczów 32 1 028 mb, b) Montaż fundamentów słupów typu F-150/200 - 23 szt, c) Ustawienie słupów oświetleniowych S90SRwP/4 - 23 szt, d) Montaż opraw oświetleniowych Thorn Jet 2 100W HST/HIT-CE - 23 szt. wraz z lampami.. 3.4. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 9: a) i b) do niniejszej SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8. 3.5. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.5.1. Zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, 3.5.2. Przedłożenie wymaganych prawem świadectw bezpieczeństwa, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały i urządzenia, 3.5.3. Wykonanie wytyczenia geodezyjnego i powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 3.5.4. Koszty dopuszczeń do pracy - wyłączenie napięcia, przygotowanie i likwidacja miejsca pracy, ponownego załączenia urządzeń (za koszty dopuszczeń do pracy Zamawiający wystawi Wykonawcy faktury zgodnie z taryfą), 3.5.5. Koszty pomiarów, badań, nadzorów, odbiorów z wyłączeniem odbiorów nadzorów, wykonywanych przez Zamawiającego, 3.5.6. Wypłatę odszkodowań za zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w trakcie wykonywania robót na posesjach właścicieli działek, na których będą wykonywane roboty, wraz z dostarczeniem oświadczenia Wykonawcy (reprezentacja jak w umowie) o zaspokojeniu wszystkich należności i roszczeń, wszystkich właścicieli nieruchomości związanych z budową i demontażem urządzeń elektroenergetycznych objętych dokumentacja projektową, 3.5.7. Koszty transportu dostaw inwestorskich na plac budowy, 3.5.8. Dostarczenie materiałów z demontażu do magazynu Zamawiającego lub w miejsce przez niego wskazane, 3.5.9. Opracowanie projektu zajęcia pasa drogowego, wystąpienie o zajęcie pasa drogowego, wykonanie robót i oznakowania wynikające z zabezpieczenia pasa drogowego, opłaty za zajęcie pasa drogowego, 3.5.10. Wycinkę drzew i gałęzi, 3.5.11. Naprawę lub koszty naprawy uszkodzonych przez Wykonawcę w trakcie wykonywania robót, dróg, chodników, ogrodzeń, mostków, urządzeń melioracyjnych itp., 3.5.12. Koszty wymaganych nadzorów specjalistycznych (konserwatorskich, archeologicznych, dendrologicznych itp.), 3.5.13. Koszty związane z zajęciem terenu PKP, 3.5.14. Koszty wynikające z konieczności budowy układów przejściowych i projektów zasilania tymczasowego, 3.5.15. Wykonawca powiadomi wszystkich Właścicieli gruntów o terminach wejścia na działkę celem wykonania robót, 3.5.16. Z uwagi na uwarunkowania Zamawiający wymaga szczególnie dokładnego zapoznania się z warunkami wykonania planowanych robót w miejscu ich przyszłej realizacji. W przypadku zastania stanu zagospodarowania innego niż w dacie wykonywania dokumentacji Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w kosztach oferty wykonanie robót (przewierty lub przepychy pod nawierzchniami utwardzonymi lub rozebranie i odtworzenie nawierzchni) związanych ze spełnieniem wszystkich dodatkowych warunków właściciela terenu oraz otrzymać od właściciela terenu potwierdzenie jakości wykonania tych robót wraz z okresem udzielonej gwarancji , 3.5.17. Przed przystąpieniem do realizacji robót należy uzgodnić na roboczo z RE numerację urządzeń, 3.5.18. Teren po robotach należy doprowadzić do stanu poprzedniego, wymaganego przez właścicieli nieruchomości gruntowych. 3.5.19. Zamawiający wymaga wykonania prac z zachowaniem dopuszczalnego maksymalnego czasu ograniczeń w dostawie energii elektrycznej dla odbiorców, który wynosi 24 godziny. a) W przypadku przekroczenia czasu ograniczeń w dostawie energii dla odbiorców powyżej czasu wymienionego w ppkt.3.5.19., Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami z tytułu niedostarczonej energii, b) Za przekroczenie dopuszczalnego czasu ograniczeń w dostawie energii dla odbiorców, wymienionego w ppkt.3.5.19, Zamawiający wystawi Wykonawcy notę obciążeniową na kwotę wyliczoną na podstawie poniższego wzoru: Wuh = 0,4 x SNTr x T x CT x 10 Gdzie poszczególne symbole oznaczają: Wuh - wartość obciążenia z tytułu niedostarczonej energii po przekroczeniu dopuszczalnego czasu wyłączeń dla realizowanego zadania. SNTr - moc znamionowa wyłączonych transformatorów od chwili przekroczenia dopuszczalnych czasów wyłączeń [w kW] - przyjmując: 1 kVA=1kW (dla sieci nN przyjmuje się równomierny podział mocy na poszczególne obwody). T - czas liczony od chwili przekroczenia dopuszczalnego czasu wyłączeń dla realizowanego zadania [w godzinach]. CT - średnia cena energii elektrycznej o której mowa w art. 23 ust. 2 pkt 18 lit. b) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne c) Zamawiający wymaga ścisłej koordynacji prac, terminów i czasów wyłączeń z właściwymi służbami RE (Centrum Dyspozytorskie i Wydział Utrzymania) 3.5.20. Inne czynności i koszty ich realizacji nie wymienione w ppkt. od 3.5.1. do 3.5.19. powyżej ale konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami prawa oraz niniejszą SIWZ. 3.6. Zakres całości prac wynika z opisu przedmiotu zamówienia przedstawionego w pkt 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 niniejszej SIWZ oraz zapoznania się Wykonawcy z warunkami terenowymi, układem sieci, warunkami wyłączeń, odtworzenia terenu (dróg, chodników, zieleni itp.) w miejscu wykonania robót. (Przez czynności i koszty oznaczone / należy rozumieć koszty/czynności, które należy uwzględnić w ofercie, tylko wtedy, gdy wynikają z postanowień ust 3.6. powyżej i przepisów prawa). 3.7. Dostawy i roboty Zamawiającego: 3.7.1. nie występują UWAGA ! Zgodnie z Porozumieniem z dnia 28.02.2013 r. zawartym pomiędzy PGE Dystrybucja S.A., a Gminą Miejską Lubaczów za prace związane z budową i przebudową sieci elektroenergetycznej nN w miejscowości Lubaczów (pkt. 3.3.1 i pkt. 3.3.2 SIWZ), oraz z budową oświetlenia ulicznego w m. Lubaczów (pkt.3.3.3) niniejszej SIWZ strony będą ponosić koszty samodzielnie w oparciu o bezpośrednio zawarte umowy o realizację robót budowlanych z Wykonawcą robót tj.: Za budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej nN w zakresie określonym w pkt. 3.3.1 i pkt. 3.3.2 niniejszej SIWZ - PGE Dystrybucja S.A.. Za linię kablową oświetlenia ulicznego w zakresie określonym w pkt. 3.3.3 niniejszej SIWZ - Gmina Miejska Lubaczów, Koszty robót ziemnych na odcinkach wspólnych pokryje PGE Dystrybucja SA - 50% i Gmina Miejska Lubaczów - 50 %. Koszt opracowania projektu organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego dla całości zadania pokryją: PGE Dystrybucja SA - 50% i Gmina Miejska Lubaczów - 50 %. Koszt obsługi geodezyjnej (wytyczenie i inwentaryzacja) dla całości zadania pokryją: PGE Dystrybucja SA - 80% i Gmina Miejska Lubaczów 20 %. 3.8. Dokumentacja projektowa jest do wglądu w siedzibie PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, adres: 22-400 Zamość ul. Koźmiana 1, pok. 206. 3.9. Przedmiar robót w wersji elektronicznej umieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.zamosc.pgedystrybucja.pl . 3.10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do materiałów i urządzeń przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że oferent dołączy do oferty: 3.10.1. Dokumenty (świadectwa jakości, aprobaty, certyfikaty, metryki) urządzeń i materiałów przewidzianych w projekcie i równoważnych potwierdzających, że parametry techniczno-technologiczne oraz użytkowe proponowanych urządzeń i materiałów równoważnych są nie gorsze niż parametry techniczno-technologiczne oraz użytkowe urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie, 3.10.2. Oświadczenia, że ewentualny projekt zamienny umożliwiający zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych zostanie opracowany w terminie 3 tygodni od daty podpisania umowy i uzgodniony w niezbędnym zakresie z projektantem (autorem dokumentacji, o której mowa w pkt 3.4) i instytucjami uzgadniającymi, 3.10.3. Oświadczenia, że wymagany termin zakończenia robót zostanie zachowany. 3.11. Gwarancja oraz rękojmia za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium. 1.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust 6 Pzp tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Oddziału Zamość Pekao S.A. 46 1240 2816 1111 0010 1245 2090. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału u Kierownika Wydziału Zamówień PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość, Zamość ul. Koźmiana 1, pokój nr 215, od poniedziałku do piątku - z wyjątkiem świąt, w godzinach od 8:00 do 14:00 lub dołączyć do oferty. 1.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 12.04.2013 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać zobowiązanie gwaranta o płatności nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie. 1.6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp. 1.7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, awarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamosc.pgedystrybucja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach