Zarząd Gminy i Miasta Kleczew ogłasza przetarg
- Adres: 62-540 Kleczew, Plac Kościuszki 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2700900 , fax. 063 2700940
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gminy i Miasta Kleczew
Plac Kościuszki 5 5
62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie
tel. 063 2700900, fax. 063 2700940
REGON: 00052946200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kotłowni węglowej na gazową wraz z budową przyłączy cieplnych do budynków mieszkalnych na Osiedlu Górniczym w Kleczewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A/ Przedmiotem zamówienia jest 1. Przebudowa kotłowni - demontaż istniejących urządzeń ( kotły stalowe, komin stalowy wraz z fundamentem, rurociągi, wymienniki ciepła ) roboty rozbiórkowe, budowlane i adaptacyjne budyn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 35.000 zł ( sł: trzydzieści pięć tysięcy złotych )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 01.04 2009 r., wykonali minimum jedną robotę budowlano-instalacyjną odpowiadającą swoim rodzajem ( roboty ogólnobudowlane , instalacyjne gazowe ) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 1.000.000 zł 5) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji gazowych, b) pozostali pracownicy (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) mających doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp 6) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 7) Posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 8) Dysponują narzędziami i sprzętem w ilości i asortymencie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 9) Wniosą wadium na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji). 2) Kosztorys ofertowy wraz z harmonogramem rzeczowo finansowym. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 01.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji) . 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji). 9) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj.: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi, kierownik budowy - posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji gazowych, b) zaświadczenie potwierdzające aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 12) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13) Dowód wniesienia wadium. a) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - potwierdzenie wpłaty lub przelewu, b) w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach - kopia poręczenia lub gwarancji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kleczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/17/2016.
Dodano: 2016-05-12 - roboty budowlane - postępowanie nr 016/POZ/6/2016
Dodano: 2016-02-16 - Naprawa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie przy Al. 1 Maja 7
Dodano: 2015-08-20 - Naprawa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie przy Al. 1 Maja 7
Dodano: 2015-07-30 - Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewania gazowe w lokalach mieszkalnych w Lesznie
Dodano: 2015-06-15 - Remont wewnętrznej instalacji C.O. w budynku Obwodu Drogowego w Międzychodzie, ul. Wigury 12, należącego do WZDW w Poznaniu i Powiatu Międzychodzkiego.
Dodano: 2015-05-27 - Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewanie gazowe w lokalach mieszkalnych w Lesznie
Dodano: 2015-05-22 - Wymiana kotłowni w Domu Wypoczynkowym w Zakopanem przy ul. Droga do Rojów 21, obiekt Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Dodano: 2015-04-16 - Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewanie gazowe w lokalach mieszkalnych w Lesznie
Dodano: 2015-04-13 - Montaż zaworów odpowietrzających wraz z wymianą grzejników na III i IV piętrze budynku C oraz montaż zaworów termostatycznych wraz z głowicami termostatycznymi na łączniku pomiędzy budynkami A i B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 16/18
Dodano: 2015-03-16