Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Gminnego Centrum Informatycznego, gmina Suchy Las (postępowanie oznaczone: GCI/ZP/2/2009)

Gminne Centrum Informatyczne Suchy Las sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8926294 , fax. 061 8926549
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Informatyczne Suchy Las sp. z o. o.
    ul. Szkolna 11 11
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8926294, fax. 061 8926549
    REGON: 30099436200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gci.suchylas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminne Centrum Informatyczne Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Gminnego Centrum Informatycznego, gmina Suchy Las (postępowanie oznaczone: GCI/ZP/2/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Gminnego Centrum Informatycznego w Suchym Lesie, gmina Suchy Las. Szczegółowe informacje w sprawie miejsca dostawy oraz wymagań i parametrów technicznych zamawianego sprzętu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (licencje, zezwolenia, certyfikaty). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U.z 2007 r, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami). 5. Jako Wykonawcy w okresie ostatnich 3 latach (2006-2008) wykonali dostawy o podobnym zakresie za łączną kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł: a) w tym jedna dostawa za kwotę minimum 150.000,00 zł Uwaga: Zamawiający na potwierdzenie należytego wykonania dostaw wyszczególnionych w pkt. III 5, żąda dołączenia do oferty referencji, w których winny być określone zakres i wartości kwotowe zrealizowanych dostaw.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawierającym: 1. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 2. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 3. Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. 7. Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem wszelkich kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT . Cena musi być wyrażona w PLN - oświadczenie Wykonawcy - druk Nr 2.4. 8. Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 9. Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia, warunkami gwarancji i sporządzoną na tej podstawie kalkulacją będącą podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 10. Oświadczenie o podwykonawcach- druk Nr 2.7. 11. Karta sprzętu, kalkulacja cenowa (potwierdzenie spełniania wymagań zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ) - druk Nr 2.8. 12. Wykaz zrealizowanych dostaw wraz z referencjami - druk Nr 2.9. 13. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. B) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym- jak wyżej- przez Wykonawcę. C) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale lub też dopuszczalne jest dołączenie kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. D) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz złożonej oferty. E) Zamawiający na podstawie art.36 ust.4 żąda wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. F) Zamawiający zaleca aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. G) Strony oferty winny być ponumerowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. H) Zamawiający zaleca aby Wykonawca sporządzał ofertę zgodnie z podanym wzorem Formularza Ofertowego. Zamawiający dopuszcza złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. I) Dokumenty lub informacje załączone do oferty, a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca może złożyć w odrębnej części oferty - z proponowaną nazwą TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Zamawiający przyjmuje, że ta część oferty stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przy braku stosownych zastrzeżeń Zamawiający przyjmuje, że informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zastrzeżenia przez Wykonawcę informacji, których jawność wynika z innych aktów prawnych zastrzeżenie nie będzie obowiązywało. Dotyczy to np. jawnego otwarcia ofert i zapisu wynikającego z art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. J) Zamawiający zaleca aby kolejność dokumentów oferty odpowiadała podanemu wyżej układowi (pkt. od 1 do 15). K) Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zbindowana.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gci.suchylas.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach