Przetargi.pl
Przebudowa konstrukcji dachu Przedszkola Miejskiego nr 19 w Słupsku

Przedszkole Miejskie nr 19 w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Norwida
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 843 08 93, , fax. 59 843 08 93
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie nr 19 w Słupsku
    Norwida 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 843 08 93, , fax. 59 843 08 93
    REGON: 22111466900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa konstrukcji dachu Przedszkola Miejskiego nr 19 w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa konstrukcji dachu dla przedszkola miejskiego nr 19 im. „Słupskiego Chłopczyka” w Słupsku. 2. Budynek zlokalizowany przy ul. Norwida, dz. nr 15/41; obręb 0010, Miasto Słupsk i nie znajduje się w rejestrze zabytków. Budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej o układzie konstrukcyjnym mieszanym. Ściany murowane, stropy z płyt kanałowych oraz żelbetowe. Dach wielospadowy w konstrukcji drewnianej, wspartej na ścianach oraz stropie nad I piętrem, kryty blachą ocynkowaną powlekaną na pełnym deskowaniu. 3. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac (również organizacją zaplecza budowy) Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialność bezwzględnie: 1) sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowej budowy, przygotowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003, nr 120, poz. 1126); 2) przedstawi plan prac rozbiórkowych uwzględniający zabezpieczenie obiektu budowlanego przed opadami; 3) wykona plan organizacji terenu budowy uwzględniający zapewnienie niezakłóconej pracy przedszkola od 1 września 2019r; 4) sporządzi harmonogram rzeczowo – terminowy. Niniejsza dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 4. W ramach zamówienia należy wykonać następujący zakres prac zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym: 4.1. zagospodarowanie placu budowy, w tym: − oznakowanie terenu − ogrodzenie miejsc niebezpiecznych − wykonie daszków zabezpieczających 4.2. roboty rozbiórkowe, w tym: − roboty przygotowawcze − rozbiórka pokrycia dachowego − rozbiórka konstrukcji więźby dachowej − rozbiórka elementów murowanych na stropie, − rozbiórka izolacji poziomych ułożonych na stropie − oczyszczenie istniejącego stropu − obniżenie i podmurowanie kominów − uporządkowanie placu rozbiórki 4.3. roboty konstrukcyjno-budowlane, w tym: − wykonanie wieńca żelbetowego − wykonanie konstrukcji więźby dachowej z wiązarów kratowych − wykonanie ścian szczytowych drewnianych w konstrukcji szkieletowej − wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych − wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej na pełnym deskowaniu − montaż obróbek blacharskich − montaż rynien i rur spustowych − montaż zamknięć pionowych i poziomych z płyt włóknisto-cementowych − montaż pozostałych elementów wyposażenia 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki nr 8-17 do SIWZ. 6. Prace budowlane na obiekcie mogą rozpocząć się od 1 lipca 2019r. W miesiącach lipiec i sierpień 2019r. obiekt nie będzie użytkowany. Od 01 września 2019r. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić placówce przedszkolnej możliwość pełnego funkcjonowania z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. 7. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu komplet wniosków materiałowych zatwierdzonych przez projektanta przebudowy konstrukcji dachowej. 8. Zaplecze budowy przekazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje kabinę WC i śmietnik. 9. Teren budowy i zaplecza należy odpowiednio oznakować. Wymagane jest: 1) wywiezienie wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac budowlanych i ich utylizacja, 2) ochrona zieleni, 3) po wykonaniu prac budowlanych doprowadzenie terenu budowy i zaplecza do stanu należytego. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale kierownika budowy. 11. Kierownik budowy będzie zobowiązany do przebywania na terenie budowy w czasie prowadzenia prac. 12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 14. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 14.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących całość robót rozbiórkowych i robót ciesielsko-dekarskich pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”; 14.2. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty; 2. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 8.2. SIWZ; 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 7.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 5. zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach