Przetargi.pl
PRZEBUDOWA KŁADKI DLA PIESZYCH NAD UL. SŁOWIAŃSKĄ W GORZOWIE WLKP

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA KŁADKI DLA PIESZYCH NAD UL. SŁOWIAŃSKĄ W GORZOWIE WLKP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej zamiennej branży mostowej i drogowej w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy i koncepcję przebudowy kładki, uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji PINB dla miasta Gorzowa Wlkp. zatwierdzającej tą dokumentację i zezwalającej na wznowienie robót budowlanych, wykonanie przebudowy kładki dla pieszych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zamówienie obejmuje: A. Sporządzenie dokumentacji projektowej zamiennej (projektu budowlanego i wykonawczego) branży mostowej wraz z oświetleniem, odwodnieniem oraz kolorystyką i zielenią w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy i koncepcję przebudowy kładki. B. Uzyskanie decyzji PINB dla miasta Gorzowa Wlkp. zatwierdzającej tą dokumentację zamienną i zezwalającej na wznowienie robót budowlanych. C. Wykonanie robót budowlanych branży mostowej wraz z oświetleniem, odwodnieniem oraz kolorystyką i zielenią na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej zamiennej, w tym sporządzenie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, * Sporządzenie instrukcji eksploatacji obiektu. * Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie kładki dla pieszych. Szacunkowa wartość zamówienia: 256214.70 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211137
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł. (dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp i poniższe warunki udziału w postępowaniu: a)zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł każda, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, t.j. roboty polegające na budowie, przebudowie konstrukcji typu mostowego z drewna klejonego lub drewna litego o rozpiętości co najmniej 30 m oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadających niezbędne kwalifikacje tj.:: Kadra kierownicza posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: mostowej, elektrycznej i sanitarnej. Wskazani kierownicy robót powinni posiadać staż w pełnieniu tej funkcji min. 3 lata. Dysponują projektantem branży mostowej, który opracował w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną dokumentację w zakresie konstrukcji jak w pkt. a) (projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektów mostowych o rozpiętości w przedziale co najmniej 30 m. c) posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 800 000,00 zł. bądź posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszej niż 800 000,00 zł., na dowód czego przedstawią stosowną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, d) posiadają polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1do SIWZ, 2. Wypełnioną Tabelę Elementów Robót (Zał. Nr 1 do Formularza oferty) 3. Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej musi dotyczyć każdego ze wspólników, 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia muszą dotyczyć wszystkich wspólników, 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące w/w robót zostały przedstawione w Rozdziale VIIa SIWZ i należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami (np. Referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe, t.j.: kopia wymaganych uprawnień, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz wypis (decyzja) z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzony przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku), Wymagania dotyczące w/w osób zostały przedstawione w Rozdziale VIIb SIWZ. 10. Zakres robót, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 11. Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające że znajduje się on w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia lub posiada zdolność kredytową w wysokości określonej w Rozdziale VIIc SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI na konstrukcję drewnianą kładki
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach