Przetargi.pl
Budowa ścieżki przyrodniczej Olszynki w Parku Narodowym Ujście Warty

Park Narodowy "Ujście Warty" ogłasza przetarg

  • Adres: 69-113 Górzyca, ul. Chyrzyno 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 752-40-27, 752-40-28
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Narodowy "Ujście Warty"
    ul. Chyrzyno 1 1
    69-113 Górzyca, woj. lubuskie
    tel. 095 752-40-27, 752-40-28
    REGON: 21118898300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnujsciewarty.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Środowisko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki przyrodniczej Olszynki w Parku Narodowym Ujście Warty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa mostku (kładki drewnianej) dla pieszych na Kanale Kamienieckim na terenie Polderu Północnego w Parku Narodowym Ujście Warty. Roboty ziemne i przygotowawcze. Wbijanie pali drewnianych. Montaż oczepów i belek głównych drewnianych. Montaż belek poprzecznych, kleszczy, wzmocnienia ścian przyczółków. Montaż podkładu i poszycia z desek i belek progowych. Montaż deskowania ścian przyczółków. Montaż barier ochronnych wsporników. Wykonanie umocnienia podjazdów z kostki kamiennej nieregularnej na podsypce cementowo-piaskowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211137
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, d) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymogów w trybie art 22 ustawy, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art 24, c) wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia (min dwa zamówienia), d) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli, e) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia f) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o niezaleganiu w podatkach g) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z płatnościami składek h) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, i) dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j)kosztorys.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji max 10 lat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pnujsciewarty.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach