Przetargi.pl
Przebudowa kładki dla pieszych nad rzeką Wkrą w miejscowości Kosewko, gmina Pomiechówek w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05180 Pomiechówek, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 652 724 , fax. 22 765-27-10
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
    ul. Szkolna
    05180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 227 652 724, fax. 22 765-27-10
    REGON: 54659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kładki dla pieszych nad rzeką Wkrą w miejscowości Kosewko, gmina Pomiechówek w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa kładki dla pieszych nad rzeką Wkrą w miejscowości Kosewko, gmina Pomiechówek w systemie zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym autorstwa APPIUS INŻYNIERIA S.C., ul. Wolska 123B, 05-119 Wola Aleksandra. 2. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” i składa się z następujących etapów: 1) Część projektowa (etap I) Realizacja przedmiotu zamówienia w I etapie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej: a) projekt budowlany (na mapie do celów projektowych), b) projekt wykonawczy, c) projekt czasowej organizacji ruchu, d) projekt docelowej organizacji ruchu, e) projekt kolorystyki, f) projekt zagospodarowania, g) szczegółowe specyfikacje techniczne, h) inwentaryzację zieleni oraz operat dendrologiczny określający drzewa i krzewy do usunięcia wraz z uzyskaniem decyzji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na budowę oraz dokonanie zawiadomienia Nadzoru Budowlanego o rozpoczęciu robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonanie wszystkich niezbędnych prac projektowych, uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnym do złożenia zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych Wydziale Architektury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim oraz wykonania wszystkich robót budowlanych mających na celu umożliwienie prawidłowego i bezpiecznego użytkowania obiektu. W ramach realizacji inwestycji Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do uzgodnienia projekt budowlany. Zamawiający wymaga przeniesienia na niego autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji wskazanych w ustawie, a w szczególności w zakresie utrwalania i zwielokrotnienia utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy oraz z prawem do powielania dzieła i udostępniania zainteresowanym oraz przenosi własność egzemplarzy dokumentacji projektowej. 2) Część budowlana (etap II) Realizacja przedmiotu zamówienia w II etapie obejmuje: - wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz zgłoszeniem zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych; - wykonanie czynności związanych z nadzorem autorskim. 3. Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 1) Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności, tj. roboty rozbiórkowe, roboty zbrojarskie, roboty związane z wykonaniem i zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej. 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy numer: 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WIZP.271.5.2018 na przebudowę kładki dla pieszych nad rzeką Wkrą w miejscowości Kosewko”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie a jego kopia w ofercie. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać: Gminę Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 10. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w Rozdziale XI ust. 3 niniejszej SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 11. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I niniejszej SIWZ (Formularz 3.4.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach