Przetargi.pl
Budowa ulic na terenie Łochowa

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07130 Łochów, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75
    07130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalochow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic na terenie Łochowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające budowie ulic na terenie Łochowa. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: 1) Część 1: Zwiększenie bezpieczeństwa i dostępności Łochowa poprzez przebudowę i budowę ulicy Chopina, km 0+245 - 0+390, długość odcinka 145 mb (od Alei Pokoju do ul. Marii Sadzewicz), 2) Część 2: Budowa ulicy Wolności w Łochowie, km 0+000 - 0+200, długość odcinka 200 mb (od ul. Żytniej do Alei Pokoju). 3. Rozwiązania projektowe w Części 1: 1) klasa ulicy: L, teren zabudowany Vp =50 km/h, 2) długość 145 mb, 3) jedna jezdnia 6.0 m (2x3,0m), 4) szerokość pasa ruchu 3,0 m, 5) chodniki dwustronne, szerokość 1,5 m. 4. Zakres robót w Części 1 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) odwodnienie korpusu drogowego, 4) wykonanie podbudowy, 5) wykonanie nawierzchni, 6) wykonanie elementów ulic, 7) oznakowanie, 8) wykonanie robót wykończeniowych, 9) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Rozwiązania projektowe w Części 2: 1) klasa ulicy: L, teren zabudowany, 2) długość 200 m, 3) jedna jezdnia 5.5 m (2x2,75m), 4) szerokość pasa ruchu 2,75 m, 5) chodniki dwustronne, szerokość 2,0 m. 6. Zakres robót w Części 2 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) odwodnienie korpusu drogowego, 4) wykonanie podbudowy, 5) wykonanie nawierzchni, 6) wykonanie elementów ulic, 7) oznakowanie, 8) wykonanie robót wykończeniowych, 9) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Części 1 określają: 1) Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Części 2 określają: 1) Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiący Załącznik nr 13 do SIWZ. 9. Przedmiar robót w Części 1 stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ oraz przedmiar robót w Części 2 stanowiący Załącznik nr 14 do SIWZ ma wyłączenie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Jeżeli w SIWZ w tym w dokumentacji projektowej wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 11. W przypadku, gdy w SIWZ w tym w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 12. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 13. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 14. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów (wyrobów budowlanych) i urządzeń zgodnych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 15. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym dokumentacją projektową, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 16. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie. 17. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z doświadczeniem, wiedzą oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 18. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 36 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 21. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty w zakresie branży drogowej opisane w przedmiarze robót. 2) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy. 3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 i 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.gminalochow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 2) co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ, 3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6) oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie. 3.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 lit. a-d SIWZ. 4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – formie oryginału, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej, 4) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału, 5) w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych – zestawienie materiałów i urządzeń zamiennych w stosunku do dokumentacji przetargowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach