Przetargi.pl
Przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej przy budynku Zespołu Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu przy ul. Parkowej 2

Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6710710-2 w. 551 , fax. 32 6721971
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6710710-2 w. 551, fax. 32 6721971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej przy budynku Zespołu Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu przy ul. Parkowej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej przy budynku Zespołu Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu przy ul. Parkowej 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót - jako element uzupełniający opisu robót. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż w chwili obecnej na przedmiotowej nieruchomości prowadzone są roboty budowlane, związane z realizacją zadania pn. Zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku Zespołu Szkół im. J. Bema dla potrzeb funkcjonowania Urzędu Pracy w Zawierciu przy ul. Parkowej 2. Wyłoniony w postępowaniu przetargowym Wykonawca winien wziąć pod uwagę powyższy fakt przy sporządzaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego - nie może on kolidować z harmonogramem prowadzonych robót. Przewidywany termin realizacji w/w zadania - 28 stycznia 2014 roku. 4. Wykonawca winien zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, oraz przepisami bhp i p.poż, przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 5. Wykonawca w swojej ofercie winien skalkulować wykonanie przewiertów poziomych rurą ochronną w taki sposób, aby nie naruszał on nowo wykonanego parkingu od ul. Broniewskiego. W przypadku naruszenia nowo wybudowanego parkingu Wykonawca winien przywrócić go do stanu pierwotnego. 6. Wykonawca winien uwzględnić koszt odtworzenia nawierzchni jezdni w ul. Broniewskiego oraz odtworzenia pokrywy nastudziennej i włazu żeliwnego studzienki Di. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót w pasie drogowym. 8. Wykonanie izolacji ścian fundamentowych (Zespołu Szkół im. gen. Józefa Bema w Zawierciu) należy wykonać od ławy fundamentowej (poziom posadzki w piwnicy) do powierzchni istniejącego terenu. 9. Wykonawca w swojej ofercie winien uwzględnić wykonanie pomiaru stopnia nośności i zagęszczenia gruntu po wykopach, które winno być dokonane przez laboratorium akredytowane. 10. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu placu budowy i jego otoczenia (nowowybudowana kanalizacja sanitarna i przyłącze wody - również w pasie drogowym ul. Broniewskiego itd.) w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Na wniosek zainteresowanych wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej, a o wyznaczonym terminie poinformuje niezwłocznie zainteresowanych wykonawców oraz zamieści stosowaną informację na stronie internetowej. W przypadku zgłoszenia wniosku wykonawcy po wyznaczonym już terminie wizji lokalnej - Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin. 11. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca winien określić w formularzu ofertowym okres gwarancji, który stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert. 12. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach