Przetargi.pl
Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Kopernika wraz z odtworzeniem nawierzchni.

Gmina Miejska Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, Kryształowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 548 900 , fax. 757 612 274
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Piechowice
    Kryształowa 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 757 548 900, fax. 757 612 274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl/public/?id=70693

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Kopernika wraz z odtworzeniem nawierzchni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Kopernika wraz z odtworzeniem nawierzchni. 5.1. Kanalizacja deszczowa Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci kanalizacji deszczowe z przykanalikami w ul. Kopernika w Piechowicach wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni i chodnika. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać wymianę sieci i przyłączy deszczowych, poprzez które odprowadzane będą wody opadowe i roztopowe z projektowanej drogi oraz z połaci dachowych budynków mieszkalnych - wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. ul. Kopernika w Piechowicach, do istniejącej kanalizacji deszczowej. Odwodnienie następowało będzie poprzez przykanaliki od wpustów drogowych i kanalizację deszczową w zakresach średnic DN200-315mm, PP. Wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane grawitacyjne do istniejącej sieci. W ulicy Kopernika należy wykonać wpusty uliczne typu „górskiego” których większa powierzchnia rusztu ułatwi wyłapywanie wód opadowych i roztopowych z nawierzchni projektowanej ulicy. DANE TECHNICZNE Kanalizacje deszczową należy wykonać z rur dwuściennych PP-B o średnicy zewnętrznej D315-100 o następujących parametrach: – materiał - polipropylen (PP ) o sztywności obwodowej SN 8 kN/m2, – konstrukcja rur - strukturalna z wewnętrzną ścianką gładką i zewnętrzną profilowaną (korugowaną) ścianką o profilu trapezowym, typ B, – kielichy wtryskowe połączone z rurami poprzez zgrzewanie rotacyjne, – kielichy rur powinny umożliwiać łączenie z bosymi końcami innych rur termoplastycznych (PVC-U, PP) poprzez zamontowanie na krawędzi kielicha uszczelki elastomerowej z pierścieniem zatrzaskowym z PP, zabezpieczającym uszczelkę przed wywinięciem; – rury wykonane zgodnie z normą PN-EN 13476-3; – rury i kształtki strukturalne w szeregach wymiarowych muszą pochodzić od jednego producenta, ze względu na zapewnienie kompatybilności połączeń, związaną z zachowaniem tolerancji wymiarów oraz szczelnością połączeń wg PN-EN 1277, – uszczelki muszą spełniać wymagania normy PN-EN 681-1, – Projektowane średnice, długości rur: a) średnica D [mm] 315 – dł. L [m] 62,30 b) średnica D [mm] 200 /przykanaliki do wpustów ulicznych/ – dł. L [m] 9,0 c) średnica D [mm] 200 /przyłącza od granic posesji do wpustów ulicznych/ – dł. L [m] 30,0 Uwaga : W rejonie inwestycji znajdują się czynne sieci takie jak; elektroenergetyczna, gazowa, teletechniczna, wodna, kanalizacja sanitarna. Istniejąca kanalizacja deszczowa jest w złym stanie technicznym, dlatego musi zostać przeprowadzona jej przebudowa. 5.2. Branża drogowa: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni drogi gminnej nr 115254D ulicy Kopernika w Piechowicach. Ulicę Kopernika w Piechowicach należy wykonać o następujących parametrach: − szerokość jezdni ulicy Kopernika 4,30m, wykonana z nawierzchni bitumicznej, długość odcinka 112,30 m, − nawierzchnia z kostki szarej na chodniku szer. chodnika 1,50m ( wraz z krawężnikiem) oraz na opasce skrajnej szer. 0,50 m ( wraz z krawężnikiem), − nawierzchnia z kostki czerwonej na wjazdach, − krawężnik wystający15x30 po obu stronach jezdni, − krawężnik najazdowy 15x22 na wjazdach, − chodniki zamknięte obrzeżami betonowymi 8x25 - klasa techniczna D o prędkości projektowej Vp = 40 km/h. - powierzchnia jezdni z nawierzchni bitumicznej – 533,89 m2 - powierzchnia z kostki betonowej – 182,12 m2 Konstrukcja nawierzchni bitumicznej: - wykonanie pełnego korytowania, - warstwa stabilizacji cementowej towarowej Rm=1,5-2,5 MPa grubości 20,0 cm, - warstwa kruszyw0/31,5 grubości 20,0 cm, - warstwa wiążąca z AC16Wo grubości 6,0 cm, - warstwa ścieralna wykonana z AC11S o grubości 4,0 cm. Ponadto należy wykonać opaskę skrajną szerokości 0,5 m (wraz z krawężnikiem ) z kostki betonowej szarej i chodnik szerokości 1,50 m ( wraz z krawężnikiem). W projekcie założono spadek poprzeczny jezdni jednostronny o wartości 2%. Niweletę jezdni należy dowiązać do niwelety wjazdów i skrzyżowań. Przewiduje się utrzymanie istniejącej niwelety projektowanego odcinka w celu zapewnienia odpowiedniej równości i utrzymania spadków podłużnych, a także płynnego dojazdu do posesji. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących wpustów deszczowych. Zjazdy na posesje W trybie art. 29, ust. 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, w przypadku budowy lub przebudowy drogi budowa lub przebudowa zjazdów dotychczas istniejących należy do zarządcy drogi. Wobec powyższego Wykonawca robót winien skalkulować wszystkie niezbędne roboty, aby dostosować istniejące zjazdy do nowej geometrii i niwelety drogi. Projekt czasowej organizacji ruchu. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy sporządzi projekt czasowej organizacji ruchu i uzyska jego niezbędne, przewidziane przepisami prawa uzgodnienia. Na etapie sporządzania projektu czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić etapowanie inwestycji ( wyłączenia części odcinków drogi oraz możliwość wykorzystania przejazdu samochodów o ograniczonym tonażu alejką parkową przebiegającą przez dz. nr 62/1 z włączeniem do ul. Mickiewicza w Piechowicach. Uwaga: Teren objęty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest w strefie obserwacji archeologicznej. W ramach przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy jest ustanowienie nadzoru archeologicznego, wystąpienie w imieniu Zamawiającego do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatura w Jeleniej Górze o wydanie decyzji na wykonanie badań archeologicznych i sporządzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie, zgodnie z pismem Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Jeleniej Górze, znak JG/Arch.5183.3.377.2018.TW z dnia 18.12.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r, nr 109, poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO Bank Polski S.A. bank PKO PB S.A.: Nr 57 1020 2137 0000 9102 0147 6241 z dopiskiem „Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Kopernika wraz z odtworzeniem nawierzchni.„ Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 5. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja winna być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniężna, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.8 i 11.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana; a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych to: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 1) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów, b) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 2) SIWZ informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby, c) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 9.3 ppkt 1 – 3 SIWZ. 2. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenia (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach