Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 64100 Leszno, pl. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-655256980; 0-655256983 , fax. 0655256979
- Data zamieszczenia: 2018-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
pl. Kościuszki 4
64100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 0-655256980; 0-655256983, fax. 0655256979
REGON: 41110351000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.leszno.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 3903P w m. Brenno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej 3903P w m. Brenno. 2. Inwestycja obejmować będzie między innymi: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, przebudowę kolektora kanalizacji deszczowej, regulację istniejących studzienek ściekowych ulicznych wraz z wymianą wpustów, przebudowę studni rewizyjnych oraz ściekowych. 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót (kosztorysie ofertowym). Wymienione dokumentacje są załącznikami niniejszej SIWZ (załącznik nr 8 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.zdp.leszno.pl 4. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) projekcie budowlanym, 2) przedmiarach robót (kosztorysie ofertowym), 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 4) obowiązujących przepisach technicznych, 5) obowiązujących normach, 6) wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) postanowień projektu umowy. 5. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w projektach budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarach robót (kosztorysach ofertowych) jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz uzyskać akceptację Zamawiającego i inspektora nadzoru danej branży. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 8. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 9. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- roboty związane z budową kanalizacji deszczowej. 11. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o której mowa w pkt. 10, na każde wezwanie Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dowodów potwierdzających zawarcie przez Wykonawcę umów o pracę z pracownikami wykonującymi prace w ww. zakresie. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 13. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 10 i 11 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych, o których mowa w projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 5. pkt. 2. lit. a) SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 pkt 8 niniejszej SIWZ). 2) kosztorysy ofertowe sporządzone na bazie załączonych przedmiarów robót
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-12-21 - Budowa drogi gminnej na działce 173 w Jędrzejewie
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa ulicy Kościelnej w Drawsku i remont elewacji budynku Urzędu Gminy Drawsko”
Dodano: 2023-11-10 - Renowacja elewacji budynku sali gimnastycznej wraz modernizacją pomieszczeń i ich wyposażeniem
Dodano: 2023-11-08 - Modernizacja sieci energetycznej na terenie całej nieruchomości Sielinko, dz. nr 20/12 obręb Sielinko, jedn. ewid. Opalenica – zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2023-07-28 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 3090P na odcinku Słupca – Zagórów
Dodano: 2023-01-20 - BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO – SPORTOWEJ PRZY UL. PARKOWEJ W GĘBICACH.
Dodano: 2022-10-18 - "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Siedlec poprzez utwardzenie powierzchni gruntu"
Dodano: 2022-10-06 - Budowa drogi gminnej ul. B. Chrobrego w m. Witkowo
Dodano: 2022-08-22 - Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd – Charzewo etap I i II
Dodano: 2022-08-03