Przetargi.pl
Przebudowa jezdni i chodników w pasach dróg powiatowych: ulicy Sienkiewicza i części ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w m. Mordy w partnerstwie z Powiatem Siedleckim

Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg

  • Adres: 08140 Mordy, ul. Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 415 402 , fax. 256 415 115
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
    ul. Kilińskiego 9
    08140 Mordy, woj. mazowieckie
    tel. 256 415 402, fax. 256 415 115
    REGON: 71158245700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umigmordy.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa jezdni i chodników w pasach dróg powiatowych: ulicy Sienkiewicza i części ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w m. Mordy w partnerstwie z Powiatem Siedleckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy jezdni i chodników w pasach dróg powiatowych: ulicy Sienkiewicza (działka nr geod. 1980) o długości 80,30 m i części ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego (działka nr geod. 1586/1) o długości 190 m w miejscowości Mordy. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 2.1 roboty pomiarowe; 2.2 roboty ziemne, zgodnie z tabelą robót ziemnych zamieszczoną w projekcie budowlanym i wykonawczym ; 2.3 frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznych, zgodnie z tabelą frezowania zamieszczoną w projekcie budowlanym i wykonawczym – 10,86 m³; 2.4 roboty rozbiórkowe chodników, krawężników i nawierzchni zjazdów z załadunkiem i wywozem; 2.5 ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej z zagęszczeniem podłoża – 670,60 m; 2.6 ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 350,60 m; 2.7 wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z mieszanki 0-31.5 o grubości 10 cm i podsypce cementowo-piaskowej – 834,24 m²; 2.8 wykonanie chodników betonowych z wypustkami 35x35 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na przejściach dla pieszych – 5,60 m²; 2.9 ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na zjazdach – 26 m; 2.10 wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podbudowie zasadniczej z mieszanki 0-31.5 o gr. 20 cm i podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm na zjazdach – 305,55 m²; 2.11 korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na poszerzeniu – 32 m²; 2.12 ulepszenie podłoża z CBGM 0-31,5 mm klasa C Rm 1,50-2,0 Mpa, warstwa grubości 15 cm, na poszerzeniu – 32 m²; 2.13 podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego 0-31.5 mm, warstwa grubości 20 cm, na poszerzeniu – 32 m²; 2.14 mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej – 2608,54 m²; 2.15 skropienie podbudowy zasadniczej asfaltem - 2608,54 m²; 2.16 wyrównanie istniejącej podbudowy masą bitumiczną z wbudowaniem mechanicznym, zgodnie z tabelą wyrównania w projekcie budowlanym i wykonawczym – 213,63 t; 2.17 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych na poszerzeniu, warstwa wiążąca asfaltowa o grubości 4 cm po zagęszczeniu – 223,05 m²; 2.18 skropienie warstwy wiążącej i warstwy wyrównawczej nawierzchni asfaltem - 2608,54 m²; 2.19 wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa ścieralna asfaltowa o grubości 4 cm po zagęszczeniu – 2608,54 m². 3. Zamówienie należy wykonać z godnie z załączonym projektem budowlanym i wykonawczym, będącym Załącznikiem nr 4 do SIWZ, przedmiarem robót, będącym Załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, będącą Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 4. Okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 5. Wykonawca ma obowiązek dysponować osobą kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 6.1 Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: roboty ogólnobudowlane - pracownicy fizyczni, kierowcy, operatorzy maszyn i urządzeń (w tym walców, układarek, koparek, koparko – ładowarek, ładowarek, równiarek). 6.2 Zatrudnienie wskazanych osób, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, nastąpi nie później niż w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykazu osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego: imię, nazwisko, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu – dla osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę powinien zawierać określenie podmiotu składającego ten wykaz wraz z datą jego złożenia oraz być podpisany przez osobę uprawnioną do jego złożenia w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, zamiast wykazu pracowników Wykonawca może złożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie. 6.3 Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie wyżej wymienionych osób. Postanowienia w tym zakresie zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.4 Dokumenty przedstawiane na wezwanie Zamawiającego powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922), to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.5 Wyżej wymienione obowiązki dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności dotyczą także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 6.6 Z tytułu nie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt.1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. Łosice O/Mordy, nr: 75 8038 0007 0042 2756 2000 0050, z adnotacją: Wadium - IN.271.25.2017. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy, załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty z ofertą. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum, winien wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach