Zgromadzenie Księży Marianów Dom Zakommy ogłasza przetarg
- Adres: 08-114 Skórzec, Ul. Siedlecka 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (025) 631 28 24
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zgromadzenie Księży Marianów Dom Zakommy
Ul. Siedlecka 19 19
08-114 Skórzec, woj. mazowieckie
tel. (025) 631 28 24
REGON: 04002306200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://skorzec.marianie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościół katolicki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącej nawierzchni i utwardzenie terenu na działkach nr ewid. 126 i 127 przy obiekcie zabytkowym w miejscowości Skórzec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia: a) wykonanie nawierzchni (typ A) z kostki brukowej gr. 8 cm na działce nr 126 bezpośrednio przy ul. Siedleckiej - 621,26 m2 b) wykonanie nawierzchni (typ B i C) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na działce nr 127 przed ołtarzem letnim - 934,7 m2 c) wykonanie nawierzchni (typu D) z płyt betonowych 50 x 50 cm imitujących piaskowiec, kostki granitowej i kostki bazaltowej na dziedzińcu wewnętrznym - 1.065,20 m2 d) wymiana kabli oświetleniowych po istniejącej trasie - 252 mb e) wymiana istniejących punktów świetlnych - 17 szt f) wymiana istniejących skrzynek sterowania oświetleniem - 1 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy,którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a)Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują osobami, które będą uczetniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej wraz z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót budowlanych. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania, np. referencji, protokołu odbioru robót. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: Przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 2. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, predmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - branży budowlanej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót.Wykaz robót budowlanych będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania, np. referencje, protokołu odbioru - Załącznik Nr 3. 6. Wykaz osób, które będą uczetniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej wraz z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik nr 4 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności przynajmniej na 100.000 złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skorzec.marianie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa siłowni zewnętrznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w parku na osiedlu Gołębiów II, przy ul. Mroza oraz przy Publicznym Gimnazjum nr 11 w Radomiu
Dodano: 2016-04-04 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-03-18 - Wykonanie nawierzchni epoksydowo - poliuretanowych zlokalizowanych na stadionie PGE Narodowym w Warszawie
Dodano: 2016-03-09 - Robota budowlana pn. wykonanie opaski wokół budynku nr 5 przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie wraz z dojściem i wymianą drzwi zewnętrznych.
Dodano: 2015-09-25 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-09-17 - Remont nawierzchni ogródka na terenie Przedszkola nr 36 przy ul. Nowy Świat 41a w Warszawie - I etap (znak sprawy ZP-72/15)
Dodano: 2015-07-23 - Częściowy remont nawierzchni placu zabaw na terenie Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a oraz Przedszkola nr 72 przy al. Solidarności 72a w Warszawie (znak sprawy ZP- 56/15)
Dodano: 2015-06-16 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-03-19 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA POWIĘKSZENIE MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY BUDYNKACH NR 53, 57 I 58 WRAZ Z WYKONANIEM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
Dodano: 2015-02-23 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-02-16