Przetargi.pl
Przebudowa istniejącej kotłowni na kotłownię olejową z wymianą instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach ul. Kielecka 20 w ramach projektu Przebudowa istniejącej kotłowni oraz wymiana instalacji c. o. w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach oraz wykonanie prac związanych z dostosowaniem obiektu do aktualnych przepisów

Gmina Chęciny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3151006 , fax. 041 3151085
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chęciny
    Pl. 2 Czerwca 4 4
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3151006, fax. 041 3151085
    REGON: 00052766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącej kotłowni na kotłownię olejową z wymianą instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach ul. Kielecka 20 w ramach projektu Przebudowa istniejącej kotłowni oraz wymiana instalacji c. o. w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach oraz wykonanie prac związanych z dostosowaniem obiektu do aktualnych przepisów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres inwestycji obejmuje: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową kotłowni i wymianą instalacji c.o., c.w.u. w budynku ZSO w Chęcinach oraz dostosowaniem obowiązujących przepisów. Zakres robót dla tego zadania obejmuje: 1) prac adaptacyjnych 2) kotłowni olejowej (z urządzeniami), 3) instalacji c.o., 4) instalacji c.w.u., 5) prace związane z dostosowania obiektu do aktualnych przepisów 1. W ramach przebudowy istniejącej kotłowni na olejową przewiduje się wykonać: wyremontowanie istniejącego pomieszczenia kotłowni (wykonanie posadzki z terakoty, ułożenie glazury na ścianach do wys. 2,0 m, naprawa i uzupełnienie istniejących tynków, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu itp.), wydzielenie magazynu paliwa poprzez wykonanie ściany działowej gr. 25cm z cegły lub bloczków gazobetonowych, pogrubienie istn. ściany do gr. 25cm dla osiągnięcia odporności ogniowej EI60, wykucie otworu drzwiowego i obsadzenie drzwi p. poż. EI60 z kotłowni do magazynu paliwa, wyremontowanie powstałego pomieszczenia magazynu paliwa (wykonanie posadzki betonowej, wykonanie nowych tynków, naprawa i uzupełnienie istniejących tynków, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu, lamperia do wys. 1,6m itp.), rozbiórkę istniejących fundamentów betonowych, wykonanie nowego fundamentu pod kotły, wykonanie schodków do magazynu paliwa, obsadzenie komina spalinowego i kanału nawiewnego z czerpnią powietrza w ścianie zewnętrznej, przeniesienie kratek wentylacyjnych z nad posadzki pod strop. 2. Montaż dwu niskotemperaturowych kotłów wodnych żeliwnych i układu technologicznego kotłowni z modułem przygotowania c.w.u. 3. Instalacje elektryczne i automatykę sterowania kotłem z jego regulacją; 4. Instalację centralnego ogrzewania z jego regulacją; 5. Instalację wodno - kanalizacyjną na potrzeby przebudowy istniejącej kotłowni; 6. Wykonanie systemu technologicznego przygotowania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej łącznie z instalacja elektryczną i sterowaniem 7. W zakres dostosowania obiektu do aktualnych przepisów wchodzą: Przegrody dymoszczelne; Drzwi zewnętrzne klatki środkowej Drzwi zewnętrzne z pomieszczenia sali gimnastycznej Instalacja hydrantowa Instalacja czujek dymowych z trzymaczami elektromagnetycznymi Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekty budowlane b) projekty wykonawcze c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót UWAGA! 1. Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek: określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń , oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny. Wykonawcy zobowiązani są dokonać wizji lokalnej terenu w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonanie zamówienia obejmuje również: 1) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 2) Wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i później likwidacji zaplecza budowy, wraz z wykonaniem i likwidacją mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich użytkowanie, 3) Pozyskanie zatwierdzenia materiałowego od inspektora nadzoru w zakresie materiałów, urządzeń i wyposażenia przeznaczonych do wbudowania wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności. Niedopuszczalne jest użycie materiałów, które nie będą posiadały zatwierdzenia Nadzoru Inwestorskiego. 4) Bieżącego wywozu odpadów, gruzu, utylizacji materiałów, urządzeń i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz udokumentowania Zamawiającemu sposobu gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. 5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji użytkowania kotłowni oraz wykonanych instalacji; 6) Uporządkowanie terenu z uwzględnieniem stanu wynikającego z wykonanych robót budowlanych po zakończeniu realizacji robót, 7) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego (po stronie Wykonawcy koszty mediów, zużycia materiałów dla potrzeb rozruchu, badań, ocen, analiz wraz z kosztem uzyskania stosownych badań przez odpowiednie instytucje w tym zakresie, jeżeli jest to wymagane przepisami prawa oraz sporządzenie dokumentacji z rozruchu), 8) Dostarczenie instrukcji użytkowania sprzętu, urządzeń i obiektów oraz instrukcji stanowiskowej, 9) Przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń wraz ze szkoleniami stanowiskowymi. 10) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu; Wszystkie materiały, urządzenia i elementy pochodzące z demontażu podlegają opinii Zamawiającego co do ich przeznaczenia. Materiały, urządzenia i elementy, na które wykonawca uzyska zgodę podlegają utylizacji, pozostałe należy zmagazynować i przekazać Zamawiającemu we wskazane miejsce na terenie miasta Chęciny. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji, która obejmuje usuwanie awarii i usterek oraz przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację w okresie: 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach