Przetargi.pl
Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni chodnika w ul. Konstytucji 3 Maja w Karpaczu – ETAP I

Gmina Karpacz ogłasza przetarg

  • Adres: 58540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 757 619 224
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54
    58540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 757 619 224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.karpacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni chodnika w ul. Konstytucji 3 Maja w Karpaczu – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ETAP I obejmuje wykonanie remontu kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni chodnika na odcinku od studni KD1 do KD3 w ul. Konstytucji 3 Maja w Karpaczu. 2. Zadanie obejmuje wykonanie odcinka sieci grawitacyjnej z rur PVC. Zadaniem przedmiotowej kanalizacji deszczowej jest odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z drogi powiatowej 2653D. 3. Prace należy wykonywać na podstawie zatwierdzonego decyzją Starosty Jeleniogórskiego decyzja o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę projektu budowlanego wykonanego przez firmę Biuro projektowe EKO-KARAT z Jeleniej Góry. 4. Na odbiór zadania Wykonawca zobowiązany jest przygotować dokumentację powykonawczą dla wykonanych prac. 5. Przedmiot zamówienia opisany jest w załączonej wersji elektronicznej dokumentacji oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania organizacji ruchu na czas budowy i uzyskania zatwierdzenia dla niej. 7. Zadanie realizowane jest na terenie wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/1367/606/J z dnia 26.02.2018 r. Prace nadzorowane będą przez uprawnionego archeologia działającego na zlecenie Gminy Karpacz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu Zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie określa warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach