Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 109476L w zakresie budowy chodnika o dł. 536,8 m – w km 0+043,20 – 0+580,00 w miejscowości Łukowa III

Gmina Łukowa ogłasza przetarg

  • Adres: 23412 Łukowa, Łukowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 874 002 , fax. 846 874 045
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowa
    Łukowa 262
    23412 Łukowa, woj. lubelskie
    tel. 846 874 002, fax. 846 874 045
    REGON: 95036912600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uglukowa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 109476L w zakresie budowy chodnika o dł. 536,8 m – w km 0+043,20 – 0+580,00 w miejscowości Łukowa III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, rozebranie istniejących krawężników, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej 2. Roboty ziemne – mechaniczne wykonanie koryta 3. Podbudowy – warstwy odsączające (10 cm), podbudowa z kruszywa łamanego (15 cm), podbudowa z kruszywa łamanego pod zjazdy – 20 cm 4. Krawężniki i obrzeża – krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 5. Nawierzchnie – z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka szara 629,84 m2), kostka grafitowa na zjazdy (162,8 m2), uzupełnienie szczelin przy krawężniku 6. Odwodnienie – podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 20 cm, kanały z rur PVC o śr. 200 mm (60 m), studzienki ściekowe betonowe DN500 z betonu C35/45 o nasiąkliwości nie więcej jak 5% z osadnikiem H=75m i żeliwnym wpustem drogowym D400 (wpusty krawężnikowe) – 3 szt. 7. Roboty wykończeniowe – plantowanie i humusowanie 8. Oznakowanie – 4 szt. 9. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stanowiących odpowiednio załączniki Nr 1 i 2 do SIWZ. Dokumentacja projektowa dotyczy całości planowanej inwestycji, przedmiotowe zamówienie dotyczy odcinka o długości 536,8 m zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łukowej numer konta: 47 9619 0003 2001 0000 0491 0006 z dopiskiem: Wadium do przetargu BGK.271.1.2019 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robot budowlanych (wartość robót minimum 100 tysięcy złotych każda) odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Tabela elementów scalonych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach