Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze gminnej w m. Piotrawin

GMINA ŁAZISKA ogłasza przetarg

  • Adres: 24-335 Łaziska, Łaziska 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁAZISKA
    Łaziska 76
    24-335 Łaziska, woj. lubelskie
    REGON: 431019632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalaziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze gminnej w m. Piotrawin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega na budowie chodnika przy drodze gminnej w miejscowości Piotrawin. Chodnik zaprojektowano bezpośrednio przy drodze z zastosowaniem obrzeży i krawężników betonowych. Inwestycja realizowana będzie w dwóch etapach: ETAP I – Roboty przygotowawcze, Roboty rozbiórkowe, Odwodnienie – przepusty, umocnienie rowu, odwodnienie liniowe, Roboty ziemne, Krawężniki, obrzeża palisada. Wypłata wynagrodzenia po zakończeniu tego etapu prac nie może przekroczyć 50 % wartości inwestycji. ETAP II – pozostały zakres robót. 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej 128040L oraz budowa dwóch zatok autobusowych w m. Piotrawin. Początek trasy zlokalizowany jest po stronie lewej w rejonie istniejącej zatoki autobusowej w km 2+055 (strona prawa) - w centrum miejscowości Piotrawin. Koniec trasy wyznaczono za włączeniem drogi o nawierzchni żwirowej (działka 596). Długość projektowanego chodnika wynosi 1166 m. 2) Zakres robót:a) Roboty przygotowawczeb) Roboty rozbiórkowec) Odwodnienie – przepusty, umocnienie rowu, odwodnienie liniowed) Roboty ziemnee) Krawężniki, obrzeża palisadaf) Zjazdy z kostki betonowej gr.8 cmg) Zatoka autobusowah) Chodniki) Roboty wykończeniowej) Elementy bezpieczeństwa3) Lokalnie zaprojektowano chodniki obustronne. Dla zapewnienia właściwej obsługi komunikacyjnej zaprojektowano również dwie nowe zatoki autobusowe z peronami (w rejonie istniejących przystanków autobusowych) oraz przewidziano organizację dwóch przejść dla pieszych (szerokość przejść 4,00 m). 4) Zaprojektowano chodniki przyuliczne o szerokości 1,80 m oddzielona krawężnikiem 20x30 cm wyniesionym ponad nawierzchnię jezdni średnio o 15 cm. Główny ciąg projektowanego chodnika zlokalizowano po lewej stronie drogi gminnej. Projektowane po stronie prawej: zatoka autobusowa oraz odcinki chodników zostaną powiązanie z ciągiem głównym za pomocą przejść dla pieszych.5) Pochylenie poprzeczne chodnika 2%, niweleta chodnika dostosowana do niwelety jezdni – z uwzględnieniem korekt zapewniający jej płynny przebieg oraz zapewnienie spływu podłużnego wód opadowych. Obwiednię stanowić będą: krawężnik 20x30 cm i obrzeże 8x30 cm. 6) Wody opadowe z jezdni należy odprowadzić do istniejących rowów za pomocą ścieków pochodnikowych zamkniętych oraz wpustem bezpośrednim do istniejącego przepustu - wg lokalizacji wskazanych na planie sytuacyjnym. Na całej długości trasy chodników rowy należy oczyścić i pogłębić dla umożliwienia odpływu wód. Elementy prefabrykowane ścieków, z uszczelnieniem zaprawą cementową, należy ułożyć również w przypadku odprowadzenia wody po skarpie i zakończyć 1 elementem ułożonym poprzecznie zapobiegającym rozmywaniu gruntu.7) Ze względu na brak możliwości zachowania ciągłości rowów (z uwagi na ukształtowanie terenu oraz zbyt wąski pas drogowy) część rowów będzie pełnić rolę infiltracyjno – odparowującą. Lokalizację rowów które podlegają odtworzeniu / oczyszczeniu wskazano na planach sytuacyjnych. Pod zjazdami należy wbudować przepusty o średnicy 40 cm. Istniejące 2 przepusty prowadzące wody z lewej na prawą stronę drogi gminnej należy oczyścić, a ich wloty i wyloty umocnić płytami betonowymi ażurowymi 40x60x10 cm. W rejonie istniejących przepustów należy zamontować ogrodzenia U-12a (typ lubelski). Projektowane rozwiązania nie zmieniają istniejącego sposobu odwodnienia na odcinku drogi gminnej. 8) W miejscach zjazdów istniejących zaprojektowano zjazdy normalne o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubości 8 cm, szarej. Szerokość zjazdów 4,00, lokalizacja – wg planu sytuacyjnego. Na połączeniu z nawierzchnią drogi należy zaniżyć krawężnik do 5 cm ponad nawierzchnię asfaltobetonową, zmianę wysokości wykonać na długości 2,0 m. Zaprojektowane zjazdy normalne (szer. 5,00 m) należy wykonać z wyłuczeniami R=5,0 m również o nawierzchni z brukowej betonowej, grubości 8 cm, szarej. 9) Zakończenie zjazdów krawężnikiem betonowym 15x30 cm, ułożonym na płask, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 5 cm i ławie betonowej z oporem wykonanej z betonu C8/10.10) ZESTAWIENIE POWIERZCHNI Projektowana powierzchnia chodnika: 1855,90 m2 Projektowana powierzchnia zjazdów z kostki brukowej: 453,00 m2 Projektowana powierzchnia zatok autobusowych: 230,00 m2 11) Szczegółowy zakres robót określa - opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ; w skład którego wchodzi następująca dokumentacja: a) Dokumentacja projektowab) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) c) Przedmiary robót (pomocniczo)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:a) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, obejmującą budowę lub przebudowę chodnika z kostki brukowej, zjazdów na posesje oraz zatok autobusowych, robota o wartości min. 750.000,00 zł bruttob) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i skieruje ją do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach