Gmina Nawojowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-335 Nawojowa, Ogrodowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 445 70 68 , fax. 18 445 70 10
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nawojowa
Ogrodowa 2
33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
tel. 18 445 70 68, fax. 18 445 70 10
REGON: 49189252900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego na budynek z mieszkaniami socjalnymi dla potrzeb Gminy Nawojowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dotyczących Przebudowy istniejącego budynku mieszkalnego na budynek z mieszkaniami socjalnymi dla potrzeb Gminy Nawojowa, zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty: Zakres I: 1). Budynek mieszkalny – dobudowa a) Roboty ziemne; b) Roboty fundamentowe, izolacyjne; c) Roboty murowe i konstrukcyjne; d) Zbrojenie konstrukcji; e) Wentylacje – kominy; f) Konstrukcja drewniana dachu; g) Roboty pokrywcze; h) Docieplenie stropów i ścian w części strychowej; i) Podłogi i posadzki; j) Stolarka zewnętrzna; k) Montaż parapetów l) Roboty okładzinowe, tynki wewnętrzne; m) Schody zewnętrzne; n) Ocieplenie ścian zewnętrznych – roboty wykończeniowe zewnętrzne; 2). Budynek mieszkalny – w realizacji a) Roboty wyburzeniowe i demontażowe; b) Roboty ziemne; c) Roboty fundamentowe, izolacyjne; d) Roboty murowe i konstrukcyjne; e) Zbrojenie konstrukcji; f) Wentylacje – kominy; g) Konstrukcja drewniana dachu; h) Roboty pokrywcze; i) Docieplenie stropów; j) Podłogi i posadzki; k) Stolarka zewnętrzna; l) Montaż parapetów; m) Roboty okładzinowe, tynki wewnętrzne; n) Ocieplenie ścian zewnętrznych; o) Schody zewnętrzne, 3). Instalacje sanitarne a) Instalacja C.O.; b) Instalacja wodociągowa; c) Instalacja kanalizacyjna; d) Przyłącze wodociągowe; e) Usunięcie kolizji sieci kanalizacji sanitarnej; f) Przyłącze kanalizacji sanitarnej; 4) Instalacje elektryczne a) Zasilanie, rozdzielnie; b) Instalacje elektryczne; c) Instalacja odgromowa; 5) Ogrodzenie terenu. Zakres II: 1). Budynek mieszkalny – dobudowa. a) Podłogi i posadzki; b) Roboty okładzinowe, tynki wewnętrzne; c) Roboty malarskie; d) Stolarka wewnętrzna; 2). Budynek mieszkalny – w realizacji; a) Podłogi i posadzki; b) Roboty okładzinowe, tynki wewnętrzne; c) Roboty malarskie; d) Stolarka wewnętrzna; e) Balkony – wykończenie; f) Balustrady; g) Nawierzchnie utwardzone; 3). Instalacje sanitarne. a) Instalacja C.O.; b) Instalacja kotłowa; c) Instalacja gazowa; d) Instalacja wodociągowa; e) Instalacja kanalizacyjna; 4). Instalacje elektryczne. a) Instalacja elektryczna; 2. Na wykonawcy spoczywać będzie także: a) uzyskanie w imieniu Zamawiającego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Sączu pozwolenia na użytkowanie obiektów włącznie ze zgromadzeniem wszelkich niezbędnych dokumentów powykonawczych odpowiednio do zakresu wykonanych robót, sporządzenie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu z kompletem załączników, złożenie dokumentów w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, dostarczenie Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie. Po podpisaniu umowy Zamawiający udzieli wykonawcy stosownego upoważnienia do działania w jego imieniu przed właściwymi instytucjami i organami w powyższej sprawie; b) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; c) pełna obsługa geodezyjna budowy wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą sporządzoną w trzech kompletach w skali 1:500 oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej dla zakresu objętego umową; d) Wykonawca pokrywa koszty: • zabezpieczenia robót pod względem bhp, • organizacji ruchu, • dostarczenia i zużycia wody oraz energii, • wykonania dróg dojazdowych, • roszczeń osób trzecich w stosunku do prowadzonych robót, • doprowadzenie terenu i dróg do stanu pierwotnego, • naprawienia szkód wynikłych z winy Wykonawcy. e) Wykonanie we własnym zakresie zasilania tymczasowego w energię elektryczną i wodę na czas trwania robót, ogrodzenie tymczasowe placu budowy, drogi tymczasowe po placu budowy, ciągi piesze, zaplecze socjalno – biurowe, tablice informacyjne, kontener na odpady itp. f) Wykonawca ponosi koszty zużytej energii elektrycznej, g) zorganizowanie zaplecza i placu budowy przy zastosowaniu zabezpieczeń wynikających z przepisów BHP i ppoż., h) w przypadku uszkodzenia istniejącego zjazdu jego naprawa z przywróceniem do stanu pierwotnego, i) dokonanie protokolarnych prób szczelności wykonanych instalacji. 3. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej, stanowiących załącznik nr 15 do SIWZ. Użyte w Przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w bieżącym postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych oraz dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz zgodnych z innymi przepisami w zakresie wymagań stawianym materiałom i robotom budowlanym. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy fachowej i zasad technicznych. 7. Na wykonany przedmiot zamówienia, wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000–7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych; 45330000-9 Instalacja kanalizacji sanitarnej; 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. 3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr IRB.271.12.2019”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nawojowej, ul. Ogrodowa 2, 33 – 335 Nawojowa, przed upływem terminu składania ofert. W tytule zabezpieczenia należy wskazać „Wadium – zamówienie publiczne nr IRB.271.12.2019” 6. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-03-28 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach przy ul. Jana Kilińskiego w miejscowości Rabka Zdrój
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź – II etap
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa 2182K.
Dodano: 2024-03-26 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa nr 2155K.
Dodano: 2024-03-26 - Rozbudowa drogi gminnej 510763K na odcinku I w km od 0+000,00 do km 0+107,19, budowa drogi gminnej w km od 0+107,19 do km 0+550,00 w miejscowości Oświęcim, Gmina Miasto Oświęcim
Dodano: 2024-03-26 - Budowa budynku lodowiska wraz z rozbudową i przebudową instalacji wewnętrznych oraz z budową miejsc parkingowych oraz z zagospodarowaniem terenu na dz. Nr 450/1, 455/5 obr. 5 Śródmieście.
Dodano: 2024-03-22 - Rozbudowa WDK w Czarnochowicach
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap V
Dodano: 2024-03-21