Przetargi.pl
Przebudowa istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Żegocinie

Gmina Żegocina ogłasza przetarg

  • Adres: 32-731 Żegocina, Żegocina 316
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żegocina
    Żegocina 316 -
    32-731 Żegocina, woj. małopolskie
    tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
    REGON: 85166075000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Żegocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z projektem pn. Przebudowa istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Żegocinie. Inwestycja realizowana w oparciu o dofinansowanie Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno – sportowa – MIRS” i obejmuje: a) Rozebranie uszkodzonej sztucznej nawierzchni boiska wielofunkcyjnego, b) Rozebranie obrzeży 6x20 cm, c) Rozebranie ław pod obrzeża z betonu, d) Rozebranie nawierzchni z kostki na podsypce piaskowej, e) Wywiezienie materiału z rozbiórki samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km wraz z utylizacją na wysypisko, f) Wywiezienie gruzu samochodami skrzyniowymi - za każdy następny 1 km - następne 14km, g) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1,0km - koparki o pojemności łyżki 0,40m3, grunt kategorii III wyprofilowanie skarpy przy boisku, h) Plantowanie, obrobienie na czysto skarp i korony nasypów w gruncie kategorii IV, i) Ułożenie płytami ażurowymi typu YUMBO gr 10cm zbrojoną skarpy przy boisku z zasypką z kruszywa do 2/3 wysokości płyty, j) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 4 km, k) Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat.III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1.5 m, szerokość 0.8-1.5m, l) Drenaż z rury elastycznej PVC-U o średnicy zewn. 110 mm w zwojach z filtrem na wykonanej podsypce, m) Montaż kształtek do rur drenarskich elastycznych o średnicy zewn. 110 mm, n) Studzienka inspekcyjna fi 400 systemowe "VAWIN" o śr 400 mm - z włazem żeliwnym A15, o) Separacja warstw gruntu geowłókninami sposobem ręcznym, p) Obsypka drenażu kruszywem dowiezionym, q) Obsianie skarp w ziemi urodzajnej, r) Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej, s) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x40 cm w gruncie kat. III-IV, t) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową na ławie z oporem z betonu C12/15 o wymiarach 18*5 +5*10 + 5*10cm, u) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej materiał pochodzący z demontażu - odtworzenie schodów, v) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8cm - wyrównanie nawierzchni istniejącego podłoża, w) Wykonanie podkładu z ET o grubości do 35 mm, x) Powierzchnie antypoślizgowe - wstępne gruntowanie nawierzchni, y) Warstwa elastyczna wykonana z kleju poliuretanowego oraz granulatu typu SBR o frakcji 1-4 mm i o grubości 10 mm, z) Natrysk strukturalny o grubości 3 mm z granulatu EPDM o frakcji 0,5-1,5mm. Zabarwienia stosowne do boisk, aa) Oznakowanie poziome nawierzchni boisk liniami o szerokości 5 cm (do koszykówki, siatkówki, tenisa ziemnego, piłki ręcznej), bb) Wymiana tulei montażowych dla słupka aluminiowego wraz z deklem maskującym. Wykonanie nowego fundamentu pod tuleje, cc) Sprzęt do piłki koszykowej- konstrukcja jednosłupowa z wysięgnikiem do tablicy i mechanizmem do regulacji wysokości i montażem w tulejach, tablica 105*180, obręcz wzmocniona, siateczka do obręczy kpl. 2 - dostawa i montaż, dd) Dostawa i montaż - tenis: fundament, tuleje montażowe do słupków, dekle maskujące, słupki demontowane aluminiowe z naciągiem siatki- 2 szt., siatka z PP fi 2 mm z antenką. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowy. 2) Dodatkowo, wraz z ofertą należy złożyć: 2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ i Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ - składane w formie oryginału, podpisane przez przedstawiciela wykonawcy lub jego pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. 4). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5). Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz.1503 z późn. zm.) i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, wykonawca winien złożyć nie później niż w terminie składania ofert oświadczeniem zawartym w „Formularzu Ofertowym”. Zastrzeżoną część oferty wykonawca powinien oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnej (wydzielonej) kopercie oznaczonej napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ”. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty uzasadnienie kwestii związanej z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dot. tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej bip.malopolska.pl/ugzegocina informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu bez dodatkowego wezwania: -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach