Przetargi.pl
Przebudowa instalacji technologicznej w Stacji Uzdatniania Wody Kurowice w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Sabnie ogłasza przetarg

  • Adres: 08331 Sabnie, ul. Główna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 787 41 90 , fax. 025 787 42 49
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sabnie
    ul. Główna 73
    08331 Sabnie, woj. mazowieckie
    tel. 025 787 41 90, fax. 025 787 42 49
    REGON: 71158206100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sabnie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji technologicznej w Stacji Uzdatniania Wody Kurowice w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji w Stacji Uzdatniania Wody Kurowice. Stacja Uzdatniania Wody Kurowice jest stacją uzdatniania wymagającą stałej obsługi. Woda surowa uzdatniana jest obecnie przy zastosowaniu następującego układu technologicznego: • Ujęcie wody składające się z dwóch studni S2 i S3, studnie eksploatowane naprzemiennie z wydajnością Q hmax= 20 m3/h, • Aeratorów ciśnieniowych- 3 szt, • Filtrów ciśnieniowych ∅1400 z złożem kwarcowym- 3 szt., • Hydroforów-2 szt., każdy o poj. 6,3 m3. • Sprężarki 2 szt. bezolejowe z autostartem i automatycznym spustem kondensatu ze zbiorników sprężonego powietrza, • Układ pneumatyczny napowietrzana i sterowania pracą urządzeń pneumatycznych, • Dmuchawa do płukania filtrów. Z uwagi na zły stan techniczny instalacji wewnątrz budynku SUW należy wykonać kompleksowa wymianę całej instalacji w tym: • zdemontować istniejące filtry ciśnieniowych wraz z armaturą i orurowaniem, • zdemontować istniejące aeratory zlokalizowane przy każdym filtrze, • zamontować nowe filtry ciśnieniowe z armaturą dostosowaną do pracy automatycznej i orurowaniem, • zamontować centralny aerator ciśnieniowy (dopuszcza się wykorzystanie jednego z zdemontowanych filtrów) wraz z armaturą i orurowaniem, • wykonać płytę fundamentową żelbetową pod filtry i aerator zgodnie ze sztuką budowlaną, • wymienić istniejące sprężarki wraz z instalacją sprężonego powietrza na nowy kompletny układ wraz z nowymi sprężarkami, • wymienić istniejące chloratory na nowy układ dozowania podchlorynu sodu, • wymienić instalację technologiczną i pneumatyczną, • zaprojektować nową instalację AKPiA wraz z nową szafą sterowniczą z wizualizacją min. 21” do technologii SUW; • zamontować w nowej szafie sterowniczej soft-start do pomp głębinowych w celu zapewnienia łagodnego rozruchu istniejących pomp głębinowych, • wymiana/wyposażenie w instalację gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego i awaryjnego, • wymiana/wyposażenie w instalację ochrony od porażeń, instalację wyrównywania potencjałów, instalację przepięciową, • wymiana instalacji zasilania urządzeń elektrycznych technologicznych, • odtworzenie stanu pierwotnego (posadzki, itd.) w przypadku uszkodzeń wynikających z prowadzonych prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Sabnie Nr 61 9221 0000 0030 0113 2000 0050 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8.Wierzytelność z tytułu niniejszej gwarancji nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach